Za pretraživače optimizacija je proces poboljšanja vidljivosti veb stranice na organskim(neplaćenim) rezultatima. Uspešna SEO kampanja ima pažljivo izabrane, relevantne, ključne reči koje algoritmi pretraživača visoko rangiraju. SEO je podeljen na dve oblasti: on-page i off-page. Oblast on-page odnosi se na elemente koje čine veb stranicu kao što su HTML kod, tekstualni sadržaj i slike. Oblast off-page odnosi se pretežno na linkove koji vode na Vaš i sa Vašeg sajta na relevantne sajtove.
Postoji veliki broj SEO usluga koje doprinose poboljšanju organskih rang listi pretraživača. Ove usluge uključuju ali nisu ograničene na on-page optimizaciju, link building, SEO prijateljski dizajn i SEO prijateljske usluge pisanja sadržaja.
Generalno gledano, SEO optimizacija je dobar način za marketing sajta. Na kraju krajeva, ko ne voli da se broj posetilaca njegovog sajta iz dana u dan uvećava.
Gde god da se okrenete, sigurno ćete videti nekog ko koristi mobilne uredjaje poput smartfona ili tableta. Mobilni uredjaji danas su mnogo više od uređaja za slanje tekstualnih poruka ili zvanja.
Veoma brzo mobilni uređaji su postali mesto na kome nalazimo čitav niz digitalnih usluga na koje se svakodnevno oslanjamo, od kupovine preko čitanja najnovijih dešavanja u zemlji i svetu do upoznavanja novih ljudi na društvenim mrežama. I pored činjenice da su desktop računari i dalje relevantni, studije pokazuju da je digitalna potrošnja medija na mobilnim uredjajima naglo porasla u poslednjih nekoliko godina.
Pristup inzernetu preko smartfona je poslednje 4 godine porastao za 400% a upotreba tableta za neverovatnih 1.721%. Zašto su skokovi tako masivni? Napredkom tehnike i tehnologije smartfoni i tablet urađaji postali su dostupni gotovo svima što je u velikoj meri uticalo na ove nagle skokove.
Statistički podaci govore da je sve više pripadnika mlađe generacije koji internetu pristupaju isključivo sa svog mobilnog uređaja. Sa druge strane, starija populacija, preko 55 godina, je zapravo najbrža rastuća frakcija mobilnih korisnika.