Seo optimizacija

ON SITE SEO

Pružamo svojim klijentima usluge ON SITE seo optimizacije sajta, odnosno tehničke optimizacije sajta kao i sadržaja na njemu. Provera ispravnosti koda, praviljno postavljanje tagova i ključnih reči, URL-ova, kreiranje pravilne strukture sajta. I još mnogo toga.

OFF SITE SEO

OFF SITE SEO optimizacija predstavlja SEO aktivnosti poput link buildinga (izgradnje kvalitetnih i relevantnih dolaznih linkova), socialnih signala, analizu konkurencije itd.. Ovo je vrlo delikatan proces koji je potrebno da sprovode SEO profesionalci kako biste izbegli Guglove kazne.

Kreiranje SEO sadržaja

Jedna od najvažnijih stavki, kako za korisnike, tako i za pretraživače je kvalitetan sadržaj. Mi vam možemo ponuditi usluge kreiranja vrhunskog sadržaja, bilo da je on u obliku teksta, video snimka, infografika i sl. Prepustite kreiranje sadržaja nama i kvalitet je zagarantovan

FUll SERVICE SEO USLUGE

SEO optimizacija vašeg sajta može biti naša briga. Dozvolite nam da vodimo celokupan proces SEO optimizacije za vas. U tom slučaju, vi se u potpunosti možete prepustiti vođenju svog posla, dok bismo se mi postarali da svakog meseca vidite rezultate našeg rada kroz detaljne mesečne izveštaje

SEO optimizacija je proces koji vam može doneti mnogo novih poseta a samim tim i kupaca, ali je isto tako i proces koji vam može upropastiti poslovanje. Zbog toga je od krucijalnog značaja da SEO optimizaciju prepustite ljudima koji se time profesionalno bave i koji imaju dokazane i merljive rezeltate. Naše iskustvo i rezultati su garant kvaliteta naših SEO usluga. Zahvaljujući postignutim rezultatima, kao i profesionalnom odnosu prema klijentima, naša kompanija je prerasla tržište Srbije i Balkana, pa trenutno pružamo naše SEO usuge klijentima sa svih krajeva sveta. Proverite zbog čega nam klijenti širom sveta ukazuju poverenje i prepuštaju svoj biznis u naše ruke

Off site optimizacija za google

Velika većina spoljnih činilaca koji bitno utiču na organske rezultate pretraživanja imaju velike veze sa Off site SEO optimizacija Internet stranica. Tu su velike rasprave u posljednjih nekoliko godina da se na lestvici rezultata to jest SERPU može bitno uticati putem društvenih medija izvan tradicionalne gradnje linkova. To je tačno, i nastaviće se o tome sve više raspravljati jer očito lajkovi na facebooku, broj Google+ lajkova, broj twittova imaju veliki uticaj na SERP.

Čini se da postoji nekoliko tema unutar SEO optimizacije ili digitalnog marketinga. Svi znamo da pre bilo kakve optimizacije moramo napraviti web stranicu. Pošto pričamo o SEO taktikama, postalo je očito da je off-site SEO jezgro same SEO optimizacije.

Ključne reči, anchor tekst & vrednost linka

Vi apsolutno morate imati strategiju koja se temelji na dubokoj analizi ključnih reči prema kojima morate uložiti napor za kvalitetan link building.

Morate pronaći ključne reči koje imaju najveću verovatnost dovođenja saobraćaja na stranicu i postaviti te pojmove kao svoj cilj.

Ove reči postaju anchor tekst, ali nemojte upasti u SEO zamku. Evo čestog problema – Želim rangiranje za “muške jakne” i tako sve linkove radim s “muške jakne” kao anchor tekst. Ovo je greška.

Umerenost i diverzifikacija su važna načela u odabiru anchor teksta. Ako budete linkovali kroz “muške zimske jakne” i “jeftine muške jakne” učinićete sve puno prirodnije. Na ovaj način SEO funkcioniše.

Diverzifikacija se ne odnosi samo na anchor tekst nego delom od “dofollow” i “nofollow” linkova. Mnogi prilikom gradnje linkova pogreše jer grade samo dofollow linkove, gotovo 100 posto prema stranici. Da li to izgleda prirodno? Ne.

Iako će direktna vrednost “nofollow” linka biti manja nego “dofollow”, indirektna vrednost diversifikacije celokupne strategije gradnje linkova, učiniće dobro jer pretraživači vole raznovrsne linkove koji se grade na prirodan način.

Borite se za zdravu mešavinu linkova koji dolaze u na vašu stranicu, na pod-kategorije stranice, i na stranice proizvoda. Ako ste radili link building sa anchor tekstom “muške jakne” onda linkujte sadržaj koji u naslovu i u telu teksta sadrži pojam “muške jakne”.

Google Paranoja

Teško je imati raspravu o linkovanju bez razgovora o algoritmu. Obilje ecommerce webmastera su se bojali da će Google ili kažnjavati njihove stranice, jer imaju dolazne linkove za koje veruju da su niskog kvaliteta sadržaja na stranici i koji mora biti kažnjen.

Ako ste stvorili ogromne količine nisko-kvalitetnog sadržaja na svojoj stranici, šanse za kazne od Googlea zbog nekoliko ulaznih linkova je prilično niska (iako mali stupanj paranoje je dobra stvar kada je u pitanju SEO ). Međutim, vrlo verovatno da će ulazni linkovi biti potcenjeni.

Potrošite vremen da uradite ono pravo. Ne žurite u link building bez jasne strategije i ne mislim da je to čista igra brojeva.

Važnost i kvalitet odlika je dobre link building kampanje. Bilo da ste gradili linkove kroz blogging, video distribuciju, izveštaje, saopštenja, uvek se fokusirajte na krajnjeg korisnika i vrednosti koje vaš sadržaj nudi.

Glavna načela SEO optimizacije

Postoje neki osnovni principi koji se nikada ne menjaju.

1. Kliše kao što zvuči, sadržaj je i dalje kralj

Vi verovatno već znate, pa neću trošiti previše reči na ovo. Ali da članci imaju jedinstven i koristan sadržaj je još uvek temelj bilo koje SEO strategije. Bez toga nema sofisticirane SEO taktike koja će dovoditi dosta organskog saobraćaja na vaše web stranice.

2. Morate biti partner s pretraživačem, a ne boriti se protiv nega.

Kada pokušavate optimizovati svoje web stranice za Google treba da u osnovi sledite dva pristupa: možete ili sarađivati s njim ili ga nasamariti. Nasamarivanje uključuje pokušavaj pronalaska rupa u algoritmu, pronalazak načina kako bi zavarali pretraživanja botova, metode za veštačko poboljšavanje vaše web stranice na lestvici i tako dalje. Takozvani blackhat SEO. Po mom mišlenju ovo je najgori pristup koji možete slediti, to se može raditi u kratkom roku, ali na duge staze, verovatno ćete imati puno glavobolje. Ako umesto toga igrate zajedno s Googlom izgradićete autoritet svoje web stranice, a dugoročno ćete dobiti puno više saobraćaja od njega. Napredni SEO ne znači spam.

3. Razumeti Googlov poslovni model

Treba razumeti Googlov poslovni model i pridržavati ga se na svojim web stranicama. U suštini Google zarađuje novac služeći rezultate pretraživanja koji odgovaraju tačno onome što ljudi traže i posluživanju oglasa na tim stranicama s rezultatima pretraživanja i na partnerskim web stranicama koje imaju sadržaj koji odgovara upitima na pretraživaču. Drugim rečima, ako želite visok rang u rezultatima pretraživanja treba da, budete sigurni da vaš sadržaj odgovara i zadovoljava potrebe onoga za čime su vaši posetioci tragaju na Googlu. Ako ste ovaj deo dobro odradili dobili ste već pola bitke.

4. Jedinstven i koristan sadržaj nije dovoljan

Kao što sam spomenuo ranije, jedinstven i koristan sadržaj uvek treba biti prvi deo vaše SEO strategije. Čak i ako imate hrpu visokokvalitetnog sadržaja ipak to samo po sebi neće biti dovoljno za pogon organskog prometa na vaše web strane. Zašto ne? Jer jednostavno pisane i objavljivanje tog sadržaja na vašoj web stranici ne znači da će Google znati o tome, a kamoli da će u to imati poverenje. Kako to postići sledi u nastavku.

5. Postignite da ljudi pričaju o vašem sadržaju / web stranici

Druga polovina SEO jednačine (prvi je da ima jedinstven i koristan sadržaj) je postizanje da Google zna i veruje u vaš sadržaj. To možete postići podstičući druge ljude da razgovaraju o vašem sadržaju i web stranicama. Na primer, ako ste napisali vrlo dobre postove u kojima objašnjavate šta je uzrokovalo najnovu finansijsku krizu to je verovatnije da će mnogi finansijski blogeri šerovati vaš post, ljudi zainteresovani za finansije će deliti i lajkovati vaš post na facebook-u, drugi će ga opet tweetnuti, i tako dale. Google prati sva ova spominjanja, te će tako shvatiti da je vaš sadržaj verovatno vrhunski. Rezultat toga je da će vaš post imati visoki rang kada ljudi na Googleu traže srodne pojmove.

SEO optimizacija sajta

Šta je to SEO optimizacija?
Kod pretraživanja Interneta putem pretraživača kao što su Google, Yahoo ili Bing, u polje predviđeno za pretragu upisujemo željeni pojam, a pretraživač potom izlistava rezultate pretrage. Optimizirati stranicu za pretraživače znači preduzeti određene korake u cilju, nazovimo to „guranja“, određene stranice na sam vrh rezultata pretrage po određenim ključnim riječima.

Internet stranici u principu ne znači ništa ako se pojavi na trećoj ili četvrtoj stranici Google pretrage (nećemo uopšte navoditi dalje pozicije) ali, ako se nalazi na prvoj strani, pa još pri samom vrhu rezultata, to donosi više poseta na samu stranicu. Značenje reči SEO skraćenica je od pojma “search engine optimization”, a znači optimizaciju za pretraživače.

Što se tiče važnosti dobre optimizacije stranica za pretraživače, danas je imati dobro optimizovanu stranicu gotovo neophodno, a za vrhunske rezultate u SEO optimizaciji neophodna je strast i dobro poznavanje rada Internet pretraživača. Onaj ko zaista voli SEO te poznaje principe same optimizacije ima šanse za ozbiljne rezultate.

Ako vam se pak neko, ko se bavi optimizacijom stranica, ponudi i obeća vam kako će vam osigurati prvo mesto na Google pretraživaču, i to za samo mjesec dana, ako taj netko tvrdi kako nema te ključne riječi ili pojma za koji ne može osigurati prvo mesto na pretraživačima, u pitanju je prazna priča i oholost. Ovde se stoga najverovatnije radi o neiskustvu, neshvatanju SEO problematike, početničkom entuzijazmu ili pokušaju brze zarade na puste priče koje slobodno možemo reći „ne drže vodu“.

Bilo koja osoba koja je uistinu iskusila kako Google kažnjava zbog „spama“, taj sigurno dobro razmisli prije nego ostavi svoj link na bilo kakvoj stranici. Ima slučajeva gdje je stranica pala na Googlu i zbog duplog sadržaja, pa vlasnik sada uvijek dobro proveri svaki novi tekst prije nego ga objavi, bez obzira što zna kako je njegov tekst originalan.

Isto tako se mogu koristiti i loše tehnike koje omogućavaju brzo napredovanje na Google, Yahoo i drugim pretraživačima, može se SEO optimizirati pravilno, korak po korak, te čekati par mjeseci na željene rezultate, ali tokom vremena ipak je jedno sigurno, a to je da samo temeljit rad na SEO optimizaciji daje sigurne i trajne rezultate. Kroz par meseci na pretraživačima na koncu ipak opstanu i bivaju vidljive samo i isključivo one stranice koje su kvalitetno optimizovane. Stoga je veoma bitno da osoba ili firma kojoj poverite optimizaciju vaše stranice ima kvalitetne reference koje ujedno može u svakom momentu pokazati kako bi ste videli postignute rezultate u prethodnim projektima te na taj način uistinu bili sigurni kako pravi tim ljudi optimizuje vaše stranice.

Što se tiče onih najpopularnijih ključnih riječi koje su previše jake i tražene, zbog kojih se u SEO optimizaciju ulažu i hiljade evra mjesečno, pojedinac, bez dodatnog ulaganja nema što tražiti, jer ako su za određenu ključnu riječ na prvoj stranici Googla samo stranice velikih brendova kao što su Telenor, Microsoft i slično, bolje je pronaći uže specijaliziran pojam koji ima slabiju konkurenciju. U suprotnom se spremite za uistinu velika ulaganja.

Za kvalitetnu SEO optimizaciju i dobro pozicioniranje na pretraživačima veoma je važan kontinuitet. Ako upitate bilo kog od svetski priznatih muzičara, za razlog zbog kojeg svakodnevno vežba odgovor koji bi ste dobili je taj da, ako bi preskočio samo jedan dan sviranja, sutradan bi već primetio da je lošiji, a ako bi preskočio dva dana to isto bi primetili i kritičari, a ako bi pak preskočio tri dana sviranja pad kvaliteta primetila bi i njegova publika.

Ovo isto važi kada je reč o optimizaciji stranica za pretraživače. Nisu samo u pitanju dani, osim kada se radi o izuzetno konkurentnim temama, ali za kao nekakav prosek, moglo bi se slobodno reći sledeće: ako se na SEO optimizaciji ne radi mesec dana, zasigurno ćete primetiti pad poseta stranici sa Googla, ako se ne radi dva meseca, vaša konkurencija će primetiti kako ste pali za par mesta niže, a ako se ne radi ništa tri meseca, zasigurno će pad stranice biti vidljiv svima na Internetu, a vrlo je moguće i to da vas neće više biti niti na prvoj strani Google pretrage. Kontinuitet je bitan za sve, tako da i SEO optimizacija nije izuzetak.

S obzirom da je u zadnje vrijeme Google u dobroj meri pritisnuo tradicionalne kriterije rangiranja i SEO taktike, sve se više prostora otvara prema socijalnim mrežama tako da se pojavljuje sve veći broj SEO praktičara sa sve ozbiljnijim društvenim angažmanom.

Što se tiče optimizacije stranica putem socijalnih mreža tu uverljivo, sa najvećim brojem posjeta, vode Facebook i Twitter pa se iste najčešće i koriste kao, nazovimo to, mala pomoć koja dobro dođe. Ove dve socijalne mreže imaju najviše korisnika, najposećenije su, sa ogromnim fokusom i naravno brdom novca u svetu socijalnih mreža. Što se tiče broja poseta ili refferals-a u Google Analytics-u, odnosno koju strategiju je najbolje primeniti za optimizaciju stranice, gde je najbolje imati reklamu ili staviti link prema stranici koja se optimizuje zaključak je sledeći: Optimizacija stranice je najkorisnija ako se radi promocija na Facebook-u, dok iza njega, i to poređano po broju poseta idu: Youtube, Twitter, instagram, Reddit, Digg …

Svakome je cilj da dospe na prvu stranicu Google pretrage, što je ujedno i jedan od osnovnih ciljeva SEO optimizacije. Iz dana u dan ovaj cilj postaje sve važniji te se sve više stranica na Internetu takmiči za visoki rejting na Google-u. Najnovija istraživanja pokazuju kako sve veći broj ljudi koji pretražuju Google ne idu dalje od prve stranice rezultata pretrage, iz čega možemo zaključiti zbog čega je važno biti među prvih 10, na prvoj stranici tog najvećeg pretraživača.

Šta je bounce rate?

Jedan od važnijih faktora koje treba uzeti u obzir prilikom SEO aktivnosti je da proverite bounce rate websajta. Ja lično mislim da je ovo veoma važan kriterijum koji može dati pravi uvid u ponašanje vaših posetilaca

Jednostavno rečeno, bounce rate je procenat posetilaca koji zatvaraju vašu web stranicu bez pregledavanja bilo koje druge stranice. Dakle, ovo vam može pomoći da se odlučite da nešto promenite da bi smanjili tu stopu. Vjerovatno postoji dosta stranica na vašem websajtu, ali jedna od važnijih i najposjećenijih jeste naslovna ili index stranica. Dosta posetilaca prvo dođe na početnu stranicu i ako u nekoliko sekundi ne pronađu informaciju koju traže ili ne shvate o čemu se tu zapravo radi, postoji velika mogućnost da će jednostavno ugasiti vaš sajt bez pregleda ostalih stranica i vaš bounce rate počinje da se povećava…

U stvari, svaka stranica treba biti optimizovana na takav način da kada posetilac dođe na nju, treba da nađe traženu informaciju. Na primer, ako posetilac dolazi na Vaš websajt putem Google pretraživača s ključnom riječi “Dostava hrane”, onda vaša landing stranica treba imati informacije relevantne za tu pretragu. Ovo će definitivno uticati na vreme koje posetioci provodena Vašem websajtu, samim tim smanjuje se bounce rate i povećava se ostvarivanja Vaših primarnih ciljeva. Sadržaj bogate web stranice ne bi trebale imati bounce rate veći od 60%.

Pretraživači pri izradi svog search indexa gledaju na kvalitetan sadržaj i dobar link building. Najbolji način za dobijanje backlinkova je u Vašoj sposobnosti promocije web stranice. Ako možete napraviti dobar sadržaj koji će vaši čitaoci sami podijeliti, postoji dobra šansa da dobijete backlinkove.

Tražite link ili ponudu za promociju vaše web stranice na drugom sajtu. – ovo je najbolji način za izgradnju backlinkova ka Vašim stranicama koje će stvoriti potencijal za više posete.

Razmislite o pisanju relevantnog sadržaja koji bi vaši korisnici voleli da vide. – Edukujte svoje korisnike, oni će edukovati svoje prijatelje, i tako dalje… u međuvremenu, broj backlinkova raste.

Ubaciti odgovarajuće slike i iskoristiti mogućnost optimizacije slika. – kada koristite socijalne medije kao način promovisanja, Vaš sadržaj će se nalaziti svud po internetu. Ovo je dobar način da dođete do posetilaca i povećate profit.

Ako ste lokalni preduzetnik, lokalni oglasi mogu biti dobar način za izgradnju autoriteta za vašu stranicu. – Koristite geotargeting

Relevantan sadržaj igra ključnu ulogu u rangiranju stranice koju Google želi indeksirati. Bez relevantnog sadržaja, sav link building ovoga sveta neće vas rangirati visoko na pretraživačima.

Koliko vremena je potrebno za optimizaciju

Optimizacija je relativno spor proces. Sve promene koje budete izveli na stranicama, reflektovaće se u rezultatima pretrage tek nakon izvesnog vremena, nikako ne odmah. I stoga je potrebno optimizaciju izvoditi pažljivo, a akcije ne izvoditi odjednom u nizu, već jednu po jednu, kako bi mogli da pratimo efekte SEO-a.

Nema garancija za dobar rang na pretraživačima. Pod “dobrim rangom smatra se neko od prvih 30 mesta. Velika većina korisnika pretraživača nikada ne pretražuju dalje od treće strane rezultata, a pretraživač im je obično podešen da prikazuje 10 rezultata po stranici. Na isti način kako se Vi trudite da pogurate Vaš sajt na pretraživačima, moguće je da to isto rade i ostalih 10 webmastera. Prema tome, nema garancije za SERP plasman. Reći da će se određeni sajt naći na prvom ili n-tom mestu nakon optimizacije, prilično je neozbiljno.

Za dobru poziciju na pretraživačima odgovoran je i vlasnik prezentacije. Dobre pozicije nema bez kvalitetnog i obimnog sadržaja!

U našim uslovima, obimnim sadržajem se može smatrati i 50 stranica, ali za optimizaciju na engleskom jeziku procenjuje se da je potrebno da sajt ima 100-150 stranica da bi se svrstao u rang ozbiljnih sajtova.

Na isti način reaguju i pretraživači: ne možete napraviti jednu stranicu, optimizovati je za jako popularnu ključnu reč, i očekivati da se nađe na dobrom SERP mestu. Na programeru je da vlasniku prezentacije predoči sve prednosti SEO optimizacije, potrebu za ažuriranjem sadržaja, neophodnost da se određeni delovi sadržaja na stranici izmene i prilagode SEO, pa čak ako je SEO potrebniji od dizajna, i dizajn prilagoditi optimizaciji.

Google optimizacija

Postoji puno servisa koji vam mogu pomoći u analizi trenutnog stanja vašeg sajta. Analizirajte svoj sajt i učinite ga bržim. To je veoma važno.

GTmetriks vam daje uvid u to koliko dobro se vaše stranice učitavaju i daje preporuke šta preduzeti kako bi ga optimizovali. Na ovoj stranici gtmetrix.com možete istestirati svoj sajt i videti u kakvom je stanju trenutno. Ne morate biti stručnjak da biste protumačili rezultate. Ako je sve zeleno onda je sve ok. Ako ste u crvenom javite se da vidimo šta možemo da učinimo po tom pitanju.

Osim GTmetriksa, koji je odličan, možete koristiti i Pingdom koji je prilično jednostavniji i brži od prethodnog servisa.

I sam google ima alate pomoću kojih možete proveriti koliko je dobar vaš sajt. Pagespeed je jedan od njih. Na ovoj stranici ćete dobiti i uputstva kako sami da optimizujete sajt i dobra je polazna tačka za učenje o optimizaciji sajtova.

Još jedan interesantan guglov alat, koji pokreće webpagetest, je i testmysite koji pažnju posvećuje više mobilnom doživljaju stranice jer je to uglavnom Ahilova peta sajtova. Većina sajtova gubi polovinu posetilaca prilikom učitavanja. Ako se sajt ne učita za dve sekunde praktično je neupotrebljiv i ljudi ga napuštaju.

Linkovi

Verovatno ste primetili da se na mnogim SEO blogovima spominje rieč “backlink”. Sigurno znate šta “link” znači, isto tako i “back”, ali koje značenje imaju te dve reči kada se spoje.

Backlinkovi su linkovi koji vode ka vašoj web stranici, takođe poznati i kao inlinks, što je skraćeno od incoming links (dolazni linkovi). Broj backlinkova predstavlja popularnost neke web stranice i koliko je ona važna. Više backlinkova znači veća popularnost web stranice i obrnuto. Broj dolaznih linkova ka vašoj veb stranici nije smo pokazatelj velike popularnosti. Takođe je važan broj indeksiranih stranica od strane pretraživača i page rank. U par reči, backlink bi objasnili kao bilo koji link na nekoj stranici koji vodi ka vašoj web stranici.

Šta backlinkovi znače pretraživačima?

U većini slučajeva backlinkovi imaju važnu ulogu. Na primer, Googleov jednostavan opis svog PageRank sistema primećuje da Google predstavlja link od stranice X do stranice Y kao jedan backlink. Dakle, nije čudno da danas imamo web pun linkspama, gde mnogo firmi pokušava da postavi što više backlinkova za njihov sajt, bez obzira na kvalitet, kontekst i relevantnost za svoju stranicu.

Šta je LinkSpam? –Linkspam je svaka veza koja postoji na nekoj web stranici zbog nikakvog drugog razloga osim sposobnosti.

ZAPAMTITE: Što više backlinkova imate, veća je popularnost vaše web stranice.

Web administratori, koji imaju znanje u polju search engine optimizacije (SEO), često koriste metode i tehnike da povećaju broj backlinkova koji vode ka njihovoj web stranici. Najbolja metoda za to je potpuno besplatna! Na primer, napišete neku neverovatno dobru vest, dodate video, par slika poznatih zvezda i vaša stranica će dobiti u kratkom vremenu dosta backlinkova. Kako i zašto? – Druge web stranice ili ljudi će linkovati ka vašoj stranici da pokažu svojim posetiocima tu neverovatnu vest. Linkbaiting je uključen i vi već imate svoj prvi linkbait, jer imate informacije koja je interes velikog broja ljudi.

Ali, svi backlinkovi nisu dobri i backlinkovi sa istom vrijednošću. Kao što već znate ili ste možda pretpostavili, backlinkovi od popularnijih web stranica vrede više, i to nije sve… autoritativne web stranice na neku temu ili ključnu riječ su vrlo vredne. To znači, ako je vaša web stranica vezana za automobile, backlinkovi od stranica koje su također vezane za automobile su vredniji nego linkovi sa stranica o biciklima.

Drugi važan faktor je ne samo „goli link“, već anchor text backlinka. Anchor text je opis hyperlinka koji se pojavi na stranici. Botovi, spideri, crawleri će ispitati taj opis i izračunati koliko je relevantan za cijeli sadržaj web stranice. Recimo ja mogu da koristim SEO blog, Internet marketing blog, kao anchor tex. Gledajte da uvek ne stavljate isti anchor text, ali pazite da je relevantan za web stranicu!

SEO optimizacija nije lagan posao i dodavanje backlinkova za bilo koji website se računa, ali najvažnija je stvar da imate backlinkove na web stranicama koji su relevantni sa sadržajem i da imaju što veći PageRank.

Pisanje tekstova za optimizaciju

Dobar, kvalitetan i unikatan sadržaj je jako bitan u procesu stvaranja jakog i autoritativnog sajta. Opšte je poznato da google sve više daje pažnje kvalitetu sadržaja i unikatnim člancima. Zato je pisanje članaka postalo jedna od najbitnijih SEO usluga i iz dana u dan je sve popularnija i traženija.

Zato smo pored usluga off page SEO optimizacije, uveli i uslugu pisanja unikatnih kvalitetnih tekstova koji predstavljaju temelj dobre on page optimizacije.
Naši pisci su stručnjaci iz raznih oblasti i pišu članke tako da oni budu najefikasniji i najkvalitetniji za google. Tematiku članaka, kao i njihovu dužinu birate Vi sami, a u dogovoru sa našim piscima zajedno oblikujemo to kako će svaki članak izgledati i biti napisan.

Prednosti našeg pisanja članaka i sadržaja za Vaš sajt:

– Prilagođeno pisanje sadržaja prema tematici
– Unikatni (jedinstveni) članci
– 100% bez greške
– Prilagodljivost različitim zahtevima
– Dobro istražen i dopadljiv sadržaj
– SEO friendly članci – google ih voli i bolje rangira
– Efektno generisanje sadržaja

 

Optimizacija sajta

Da li znate da:

  • 90% prodaje na Internetu nastaje kao rezultat pretrage na pretraživačima
  • Preko 80% pretrage na internetu se vrši na Google pretraživaču
  • 97% ljudi nikad ne ode dalje od prve strane kada pretažuje na Google-u

Ove činjenice potvrdjuju ono sto vi već znate:
Pozicija vašeg sajta na pretraživačima, a prvenstveno na Google-u, direktno utiče na prodaju na vašem sajtu.

Recimo, razlika u profitu koji ostvaruje sajt koji je na poziciji 25 i sajt koji je na poziciji 11 nije mnogo velika, jer se oba NE nalaze na prvoj strani.

Ali zato sajt na poziciji 11 (koja recimo nije na prvoj strani) i sajt na poziciji 3 (na prvoj strani) imaju mnogo veću razliku u profitu.

Kako se vrši pozicioniranje sajtova na Google pretraživaču ?

Mnogi samozvani “stručnjaci” će reći da znaju ali istina je da niko tačno ne zna ovu tajnu. Google i ostali pretraživači čuvaju ovo kao svoju poslovnu tajnu i nikad neće zvanično saopštiti na koji način se rezultati sortiraju.

Medjutim na osnovu iskustva i eksperimenata moguće ja doneti neke zaključke. Tako možemo da kažemo da pozicija zavisi od:

  • SEO Faktor 1 – sadržaj sajta
    Podrazumeva kvalitet sadržaja sajta, koliko se često sajt dopunjuje novim sadržajem, kakav je raspored i učestalost ključnih reči na stranama unutar sajta, kako su strane medjusobno povezane, veličina strana, brzina učitavanja, itd…
  • SEO Faktor 2 – broj i kvalitet linkova sa drugih sajtova ka vašem sajtu
    Logika kojom se vodi Google, a i drugi pretraživači, kaze da ako mnogo sajtova postavi link ka nekom sajtu, onda je taj sajt “vredan” sajt. Vredan u smislu da bude bolje kotiran u rezultatima pretrage u odnosnu na onaj koji ima manje linkova, odnosno onaj koga manje ljudi preporučuje tj. postavlja linkove ka njemu.

Na oba ova faktora možemo da utičemo i na taj način da poboljšamo poziciju sajta na pretraživačima.

Kako se radi optimizacija veb sajta za pretraživače ?

Tako sto utičemo na oba faktora:

  • SEO Faktor #1 – Prvi korak je “On Page SEO”, što znači optimizacija samog sajta – izmene i dopune u HTML kodu i tekstu na vašem sajtu, interno linkovanje unutar sajta, itd…
  • SEO Faktor #2 – Izgradnja linkova ka vašem sajtu sa velikog broja drugih sajtova.

Koliko tačno linkova ka vašem sajtu treba izgraditi zavisi od toga koliko linkova ima vaša konkurencija tj. drugi sajtovi koji se “bore” za poziciju na pretraživačima za istu ključnu reč kao i Vi.

Ukoliko za vašu ključnu reč, reč putem koje želite da vas drugi pronadju, ima puno konkurencije koja izgrađuje mnogo linkova ka svojim sajtovima, vi ćete morati da ih prestignete i napravite više linkova ka vašem sajtu.
Vremenom će njihova pozicija na pretraživačima opasti, a vaša skočiti i može se desiti da onda oni ponovo žele da vas prestignu i naprave više linkova.
To se zove trka za poziciju i zahteva stalno ulaganje u održavanje sajta na dobroj poziciji.

Medjutim, kako Internet poslovanje kod nas nije toliko razvijeno kao u svetu, mnoge ključne reči na srpskom ili hrvatskom jeziku nemaju veliku konkurenciju i sajt jednom postavljen na odredjeno mesto dugo će ostati na istom.

Usluga Seo Optimizacije Sajta – Pozicioniranje Sajta

Bolja Pozicija Na Google-u = Veća Posećenost Sajta = Veći Profit Koji Sajt Ostvaruje

Pozicioniranje sajta se vrši u dve faze kao sto je opisano u tekstu gore (Kako se radi optimizacija web sajta za pretraživače). Da bi smo poceli sa izgradnjom linkova ka vašem sajtu potrebno je da ga prvo optimizujemo.
Proces izgleda ovako:

Faza #1 – Optimizacija sajta

  • Analiza ključne reči – reči putem koje želite da vas drugi pronadju preko pretraživača
  • Analiza sličnih ključnih reči i eventualni predlog za neku bolju ključnu reč koja može doneti više poseta i za koju postoji veće interesovanje na pretraživačima
  • Analiza konkurecije za date ključne reči
  • Nakon ovih koraka dobijete prvi izveštaj
  • Optimizacija vašeg sajta – On Page SEO

Faza #2 – Izgradnja linkova

Ovaj proces se radi na mesečnom nivou. Svakog meseca pravimo nove linkove ka vašem sajtu i time poboljšavamo i utvrdjujemo njegovu poziciju na pretraživačima. Vremenom vaš sajt će imati sve više i više linkova koji sa drugih sajtova vode ka vašem. Količina linkova zavisi od vašeg budžeta kao i od toga šta vaša konkurencija radi. Svakog meseca ćete dobiti detaljan izveštaj o promenama pozicije vašeg sajta na pretraživačima (Google, Yahoo, Bing) za sve ključne reči.

Način na koji izgradjujemo linkove ka vašem sajtu čuvamo kao poslovnu tajnu i o detaljima ćete biti obavešteni putem mesečnog izveštaja.