Izradom web sajta se završava samo deo posla. Ono glavno tek sledi: optimizacija za pretraživače sa naglaskom na Google. Više nije dovoljno imati internet prezentaciju već se mora odraditi i optimizacija kako bi klijenti mogli da dođu brže do Vas.

Optimizacija za Google

Pod optimizacijom za pretraživače, obično mislimo na Google, ostali kao što su Yahoo, Bing ili lokalni pretraživači su manje značajni. Vrednost prvog mesta ili mesta na prvoj strani Google-a su nemerljivi. Povećanje poseta posle optimizacije sajta je više nego drastično. A to je zapravo ono što je bitno, što više poseta to više potencijalnih klijenata tj. mogućnost veće zarade.

On Site Search Engine Optimization (SEO) – interna optimizacija

Kada Google “gleda” web sajt on “vidi” samo tekst, zato je bitno da se uradi optimizacija web sajta, tako da Google “vidi” baš ono što mi želimo. To se naravno radi što boljim tekstom, količinom ali i kvalitetom teksta. Za naše klijente mi obrađujemo tekst tako da se on što bolje “vidi”.

Link Building – eksterna optimizacija

Što više kvalitetnih sajtova linkuje ka Vama, vaš web sajt je bolje kotiran i samim tim bliži je vrhu pri pretraživanju. Postavljenje linka Vašeg web sajta na nekom direktorijumu linkova može povećati posećenost.

Internet marketing

Ukoliko je Vaš sajt na prvoj strani Google-a, onda Vam internet marketing i ne treba 🙂 zar ne? Naravno da nije tako. Google-u, a i svim ostalim pretraživačima je potrebno vreme za indeksiranje Vaše internet prezentacije. U nekim slučajevima je to i po 2-3 meseca. Neke stvari ne mogu toliko da čekaju. U skladu sa Vašim mogućnostima i željama možemo napraviti marketing plan i u saradnji sa domaćim i stranim internet firmama koje prodaju prostor za reklame možemo gotovo u trenutku povećati posećenost Vašeg sajta, a samim tim i zaradu.