Šta je bounce rate?

Jedan od važnijih faktora koje treba uzeti u obzir prilikom SEO aktivnosti je da proverite bounce rate websajta. Ja lično mislim da je ovo veoma važan kriterijum koji može dati pravi uvid u ponašanje vaših posetilaca

Jednostavno rečeno, bounce rate je procenat posetilaca koji zatvaraju vašu web stranicu bez pregledavanja bilo koje druge stranice. Dakle, ovo vam može pomoći da se odlučite da nešto promenite da bi smanjili tu stopu. Vjerovatno postoji dosta stranica na vašem websajtu, ali jedna od važnijih i najposjećenijih jeste naslovna ili index stranica. Dosta posetilaca prvo dođe na početnu stranicu i ako u nekoliko sekundi ne pronađu informaciju koju traže ili ne shvate o čemu se tu zapravo radi, postoji velika mogućnost da će jednostavno ugasiti vaš sajt bez pregleda ostalih stranica i vaš bounce rate počinje da se povećava…

U stvari, svaka stranica treba biti optimizovana na takav način da kada posetilac dođe na nju, treba da nađe traženu informaciju. Na primer, ako posetilac dolazi na Vaš websajt putem Google pretraživača s ključnom riječi “Dostava hrane”, onda vaša landing stranica treba imati informacije relevantne za tu pretragu. Ovo će definitivno uticati na vreme koje posetioci provodena Vašem websajtu, samim tim smanjuje se bounce rate i povećava se ostvarivanja Vaših primarnih ciljeva. Sadržaj bogate web stranice ne bi trebale imati bounce rate veći od 60%.

Pretraživači pri izradi svog search indexa gledaju na kvalitetan sadržaj i dobar link building. Najbolji način za dobijanje backlinkova je u Vašoj sposobnosti promocije web stranice. Ako možete napraviti dobar sadržaj koji će vaši čitaoci sami podijeliti, postoji dobra šansa da dobijete backlinkove.

Tražite link ili ponudu za promociju vaše web stranice na drugom sajtu. – ovo je najbolji način za izgradnju backlinkova ka Vašim stranicama koje će stvoriti potencijal za više posete.

Razmislite o pisanju relevantnog sadržaja koji bi vaši korisnici voleli da vide. – Edukujte svoje korisnike, oni će edukovati svoje prijatelje, i tako dalje… u međuvremenu, broj backlinkova raste.

Ubaciti odgovarajuće slike i iskoristiti mogućnost optimizacije slika. – kada koristite socijalne medije kao način promovisanja, Vaš sadržaj će se nalaziti svud po internetu. Ovo je dobar način da dođete do posetilaca i povećate profit.

Ako ste lokalni preduzetnik, lokalni oglasi mogu biti dobar način za izgradnju autoriteta za vašu stranicu. – Koristite geotargeting

Relevantan sadržaj igra ključnu ulogu u rangiranju stranice koju Google želi indeksirati. Bez relevantnog sadržaja, sav link building ovoga sveta neće vas rangirati visoko na pretraživačima.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *