Optimizacija stranica

Optimizacija za pretrazivace

(SEO – Search Engine Optimization) je proces poboljšavanja količine kvalitetnog prometa prema web stranici od strane pretrazivaca putem “organskih” (besplatnih) rezultata pretrage. Svi napredne pretrazivaci nastoje odvajati web stranice koje imaju plaćeno oglašavanje i web stranice koje su rang dobile isključivo svojim sadržajem i popularnošću. Što je web stranica bliža vrhu rezultata pretrage to će više posetilaca dobiti. SEO podrazumeva više vrsta pretrage – slike, lokalna, industrija. To web stranici daje izgled.

Kao internet marketing strategija, SEO razmatra kako web pretrazivac radi i kako njeni korisnici pretražuju. Optimiziranje web stranice primarno podrazumeva editovanje sadržaja i HTML koda kako bi povećala relavantnost za ciljane ključne reči.

Akronim SEO (engl. Search Engine Optmization), odnosno optimizacija za pretrazivace je pojam usvojen iz industrije konsultanata koji sprovode optimizaciju projekata u ime svojih klijenata. Prilikom optimizacije potrebno je menjati ne samo tekstualni sadržaj već i pozadinski HTML kod što je pun teže i češće skuplje nego da se SEO plan izvede za vreme projektovanja stranice. Vodeći web pretrazivaci kao što su Google, Yahoo!, MSN koriste specijalizirane programe poznate pod nazivom crawler – oni “hodaju” o web-u i traže nove stranice. Kada ih na nađu sprovode detaljnu analizu sadržaja web stranice i zatim svrstaju u bazu na adekvatno mesto. Kada korisnik upiše neku frazu u Google ili neku drugu tražilicu taj se zahtev obradi tako da se u bazi pogleda koje sve stranice odgovaraju navedenom upitu. Zatim korisnik dobija rezultate upita prikazane kao niz linkova koji vode na druge web stranice. Kako bi se postiglo da Vaša web stranica bude što bliže prvom mestu u rezultatima potreban je detaljan SEO plan koji uključuje i dizajn stranice ali i tekstualni sadržaj. Izrada web stranica sa dobrim SEO planom preduslov je za uspešno indeksiranje na popularnim pretrazivacima. Kada se SEO plan jednom izvede u web stranicu potrebno je svaki mesec (ili češće) osvežiti sadržaj stranice novim kako bi se održao rang na pretrzivacu ili pak poboljšao. Implementacija SEO nije jednokratan posao već zahteva konstantno praćenje i poboljšavanje.

U našoj ponudi imamo niz opcija kojom se održavanje SEO plana može izvesti. Moguće je da sami dodajete novi sadržaj na vašu web stranicu putem CMS sistema. Ovakvi sistemi su specijalizovani za Vašu web stranicu a omogućavaju da bez ikakvog znanja o HTML-u napravite izmene na svojoj web stranici kao što bi to napravili svom word dokumentu.

Dizajn u Adobe Photoshop

Za dizajniranje stranice se najčešće koristi Adobe Photoshop – ili jednostavno Photoshop, i to je program za grafičko editovanje i razvoj a napravila ga je firma Adobe Systems. Trenutno je vodeći proizvod na tržištu softwera za manipulaciju slika i bitmapa. Često se opisuje kao “industrijski standard” za grafičke profesionalce. Svakako predstavlja neizbježan alat za izradu grafičkog sadržaja web stranica bilo da se radi o slici, logo ili gumbu. Ono što Photoshop čini idealnim za profesionalce i amatere u fotografiji i dizajnu su snažne veze sa drugim programima za media editovanje i animaciju. Photoshop koristi svoj vlastiti format za čuvanje slika .PSD (Phosothop Dovument) – time se omogućava nastavak rada sa svim elementima unutar projekta. Photoshop je pixel-based editor slika pa može koristiti razne modele boja: RGB, lab, CMYK, grayscale, binarne bitmape, duotone. Ima sposobnost čitati i pisati vektorske zapise kao što su: .EPS, .PNG, .GIF, .JPEG. Ima sposobnost izrade 3D modela i oblika – što otvara sasvim nova vrata u smislu dizajna.

U našoj ponudi možete naći atraktivan grafički dizajn koji će privući posetioce na vaš sajt i zabaviti ih svojim sadržajem. Dizajn je ono što dočekuje posetioce kada dođu na vašu web stranicu i zato mora biti poseban, atraktivan i pogodan za pretrazivace ali i browsere.

Osim dizajna stranice, Photoshop se koristi i za izradu Loga. Svaka firma ima svoj jedinstveni grafički potpis kojim se obeležava – svoj Logo. Na vaš zahtev izrađujemo jedinstveni Logo za vašu firmu.

Php programiranje

PHP – je skriptni jezik koji je originalno stvoren za izradu dinamičkih web stranica. Tokom godina razvio je tzv. command line interfejs i može se koristiti kao standalone grafička aplikacija. Iako je PHP razvio Rasmus Ledfor 1995. godine, njegovo održavanja, razvoj i implamentaciju sada vodi grupa “The PHP Group” koja ujedno služio kao standard za PHP – što predstavlja veliki uticaj za PHP programere budući da je PHP open source jezik. Raširenost PHP-a je posledica toga što se vrlo dobro integriše u HTML i zato je vrlo pogodan za izradu web stranica. Budući da je open source može se pokrenuti na većini servera i skoro svima operativnim sistemima i platformama potpuno besplatno! Procenjuje se da je trenutno instaliran na preko milion servera i da se koristi u preko 100 milijuna web stranica. Trenutno se nalazi u verziji 7.2.0 i sadrži niz elemenata koji olakšavaju izradu i strukturiranje koda lakšim.

Kao i sa većinom skriptnih jezika, PHP skripte se obično održavaju u kodu čitljivim za čovjeka (human-readable) čak i na komercijalnim serverima. Za PHP postoji tzv. “optimizator koda” – zove se Zend Optimizer – i cilj mu je reducirati klasu složenosti ciljnog jezika smanjujući njegovu veličinu i radeći druge promene kako bi smanjila vreme izvođenja i time ubrzala proces izvršavanja. Krajnji rezultat je brža i bolja skripta – odnosno brža i bolja web stranica!

Izrada web stranice u PHP-u odličan je izbor jer nudi mogućnost interakcije korisnika sa stranicom, skladištenje i dohvat podataka iz baze te brža i bolja usluga korišćenjem niza dodatnih tehnologija koje ubrzavaju web stranicu (npr. AJAX). Uz sve ove alate bitno je napomenuti da niti jedan od njih neće omogućiti da baš svaki web preglednik (engl. browser) prikaže stranicu onako kako je dizajner to zamislio – zato je potrebno poznavanje W3C Standarda koji već nekoliko godina oblikuju način izrade kvalitetnih web stranica. Takav pristup omogućuje da web stranica u svakom pregledniku prikaže svoj sadržaj bez “lomljenja”.

Naravno php je osnova WordPress-a. Ukoliko vam treba dodatno programiranje na vašem web sajtu javite se.

Hosting

Da bi stranice bile dostupne posetiocima, potrebno ih je postaviti na Internet. Za to Vam je potreban hosting ⚡.

Prilikom izrađivanja stranica, da bi one bile dostupne na Internetu, potrebno ih je smjestiti na neki web server. Web serveri obično dolaze u vidu clustera u velikim centrima podataka (en. data center). Naravno, moguće je i od običnog računara napraviti web server, no to nije dobro rešenje iz nekoliko razloga.
Kao prvo, web stranice smeštene na serveru moraju biti stalno dostupne, što znači da računar mora biti stalno uključen i spojen na Internet. Potrebno je imati statičku IP adresu (iako postoje određene “tehnike” za instalaciju servera na računar koje nema statični IP). Web server bi trebao imati stalnu IP adresu, kako bi mogli registrovati domen i taj domen usmjeriti na dotični IP. Na taj način posetioci ne moraju pamtiti brojeve (IP) servera već samo adresu.

Da bismo vam “skratili muke” pružamo vam našu uslugu hostinga odnosno smeštanja stranica na naš server.

Ukoliko Vaši projekti zahtijevaju najnovije verzije PHPa i MySQLa nudimo Vam hosting sa PHP 7.2.0 i MySQL 8.0.

Ukoliko imate posebne potrebe i želite imati provatni server u ponudi imamo corporate servere namenjene malim, srednjim i velikim firmama.

Privatne servere možemo prilagoditi Vašim potrebama npr. server namenjen za internet radio real time streaming (ShoutCast aplikacija).
Profesionalni pristup i podrška prema svakom klijentu nam je osnovni prioritet u svakodnevnom poslovanju.

Online oglašavanje

Danas je Internet oglašavanje postalo jedno od vodećih načina oglašavanja. Sve je više firmi i pojedinaca svesnih poslovnih mogućnosti i prednosti Interneta, koji je kao oglašivački medij svrstan u skupinu najbrže rastućih svetskih medija.

Prednosti ONLINE oglašavanja (oglašavanja putem Interneta):

U poređenju sa ostalim načinima oglašavanja, Internet oglašavanje je cenom prihvatljivije, tj. jeftinije, a ako uzmemo u obzir činjenicu o rastućem trendu upotrebe Interneta, tada se zaključak o isplativosti te vrste oglašavanja nameće sam po sebi.

Internet

Internet se po dinamičnosti sadržaja smešta između novina i televizije. Dok su novine s jedne strane potpuno statičan medij, a televizija potpuno dinamičan, Internet sadrži obe osobine. Samim tim, animirani reklamni oglasi koji se koriste na Internet stranicama (u Internet žargonu, popularno nazvani baneri) mogu se kvalitetno istaknuti između statičnog sadržaja vijesti i ostalih članaka koji je po svojoj prirodi statičan.

Statičan oglas u statičnom sadržaju novina ne ističe se u dovoljnoj meri, kao ni animirani sadržaj u potpuno animiranom mediju kao što je televizija. Osim toga, sjetite se samo koliko ste puta promijenili program nakon što je počeo blok reklama na TV-u, ili krenuli obaviti neku kraću aktivnost, kako bi izbegli reklamne oglase.

Prednost Interneta

Prednost Internet oglašavanja spram oglašavanja na radiju možemo potkrijepiti sa činjenicom nepraktičnosti radija u tom smislu. Koliko ste puta slušajući reklamni oglas na radiju poželjeli zapisati broj telefona ili neki drugi podatak iz dotičnog oglasa, a niste u tom trenutku imali pri ruci olovku, ili još gore, ukoliko ste se vozili automobilom… trebali ste zapamtiti broj telefona. U najvećem broju slučajeva, kontakt podaci vezani uz takav oglas se jednostavno zaborave. Naravno, podrazumijeva se da ste baš u tih nekoliko sekundi bili pažljivi slušatelj. Ukoliko ste kod kuće u tom trenutku raspravljali s ukućanima, oglas je sigurno mimoišao Vaše slušno područje.

Internet oglas je prisutan na dotičnoj stranici sve vreme dok se posetilac na njoj nalazi, što mu omogućuje dovoljno vremena da ga pažljivo prouči i ukoliko ga smatra zanimljivim, da krene u akciju. I naravno, posetilac se i sutradan može namerno vratiti na Vaš oglas ukoliko je shvatio da bi Vaša ponuda za njega bila interesantna, dok to u slučaju radija nije moguće.

Osim toga, sposobnost opažanja kod čovjeka sastoji se od 90% vidne percepcije, što u ovom slučaju opet ide u prilog Internetu, s obzirom da je radio medij čije informacije opažamo sluhom.

Više o načinima ONLINE oglašavanja te mogućnostima da povoljno i kvalitetno oglasite svoju firmu/proizvod saznajte na našim stranicama.

WordPress sajt ne mora da bude spor

Da li je vaš sajt konstantno spor ?

Ukoliko je Vaš vordpres sajt spor pogledajte neka od naših rešenja za taj problem i javite se da porazgovaramo o tome bez ikakvih obaveza. Možete da dobijete mnogo a nemate šta da izgubite.
Sudeći po Kissmetrics skoro polovina korisnika weba očekuje da se sajt učita za 2 sekunde ili manje. Ljudi napuštaju sajt ukoliko se on ne učita za 4 sekunde. Skoro svi posetioci internet prodavnica koji su imali problema sa sporim učitavanjem se neće uopšte vratiti da završe kupovinu i polovina njih će se požaliti prijateljima da nisu mogli da naruče robu.
Zbog toga nemojte da štedite na onome gde možete da izubite mnogo, brzina nije skupa! Samo treba uočiti probleme i rešiti ih.

Novi sajt cena

Izrada web sajtova & Web dizajn

Web dizajn (енг. web development) predstavlja različite poslove koji se obavljaju prilikom razvoja veb-sajta ili veb-aplikacije za internet (svetska mreža) ili intranet (privatna mreža). Nivoi složenosti su različiti i mogu varirati od razvoja najjednostavnije statičke web stranice stranice, pa sve do izrade najsloženijih internet aplikacija za elektronsko poslovanje.

Razvoj internet softvera predstavlja celokupnu pripremu i izradu internet stranice. Pod razvojem internet softvera podrazumeva se: web dizajn, programiranje, programiranje baza podataka, server administracija, upravljanje sadržajem, marketing. Najčešće se pod razvojem internet softvera smatra samo administracija i programiranje, a opšte prihvaćeno je da je veb-development samo poddeo veb-dizajna, što nije tačno.

Web hosting

Web hosting je tip internet hostinga koji dozvoljava organizacijama i fizičkim licima da naprave svoj veb-sajt kome se može pristupiti preko veba (eng. World Wide Web). Veb-hostovi su obično kompanije koje daju prostor na serveru koji klijenti mogu da koriste.

Obim veb-hosting servisa veoma varira. Najobičniji je veb-stranica i hosting podataka u maloj razmeri, gde podaci mogu biti postavljeni i skinuti preko FTP-a (protokol za transfer datoteka) ili veb-interfejsa. Fajlovi se obično prebacuju bez ili uz minimalno procesiranje. Mnogi internet servis provajderi (eng. Internet service provider) nude ovaj servis besplatno svojim pretplatnicima. Hosting ličnog veb-sajta je obično besplatan, sponzorisan kroz reklame ili veoma jeftin. Hosting veb-sajtova kompanija je obično skuplji zbog veličine i tipa sajta.

SEO optimizacija

SEO optimizacija  za pretraživače (eng. Search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka veb-sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. SEO može da učini različite vrste pretraga, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo.

Kao internet marketing strategija, SEO optimizacija razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimalizovanje web sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML kodiranje koje dovesti do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja veb-sajta od strane pretraživača.

Web hosting

Web hosting je tip internet hostinga koji dozvoljava organizacijama i fizičkim licima da naprave svoj veb-sajt kome se može pristupiti preko veba (eng. World Wide Web). Veb-hostovi su obično kompanije koje daju prostor na serveru koji klijenti mogu da koriste.

Obim veb-hosting servisa veoma varira. Najobičniji je veb-stranica i hosting podataka u maloj razmeri, gde podaci mogu biti postavljeni i skinuti preko FTP-a (protokol za transfer datoteka) ili veb-interfejsa. Fajlovi se obično prebacuju bez ili uz minimalno procesiranje. Mnogi internet servis provajderi (eng. Internet service provider) nude ovaj servis besplatno svojim pretplatnicima. Hosting ličnog veb-sajta je obično besplatan, sponzorisan kroz reklame ili veoma jeftin. Hosting veb-sajtova kompanija je obično skuplji zbog veličine i tipa sajta.

Jednostranični veb-sajt je obično dovoljan za potrebe fizičkih lica. Kompleksniji veb-sajtovi zahtevaju podršku za rad sa bazama podatakai platformama za razvoj aplikacija (npr. PHP, Java, Ruby, ColdFusion, ili ASP.NET). Takođe mogu pružiti dodatne mere sigurnosti kompanijama koje se bave e-poslovanjem. Host može pružiti korisniku interfejs preko koga je moguće lako menjati i dodavati sadržaj kao i kontrolisati dodatne servise (npr. e-mail). Neki hostovi su specijalizovani za pružanje određenih servisa (npr. e-poslovanje).

Dostupnost i aptajm

Dostupnost veb-sajta se izražava u postocima godine u kojima je veb-sajt bio javno dostupan i bilo ga je moguće pronaći na internetu. Dostupnost i aptajm sistema nisu isto. Aptajm označava koliko je sam sistem bio online. Hosting provajder najčešće ima zakazan period kada se sistem održava i naziva se dauntajm. Zakazani dauntajm se obično ne uzima u obzir kada se računa ukupno vreme dostupnosti servera. Većina provajdera će korisnicima vratiti deo uplaćenih sredstava ukoliko koeficijent dostupnosti bude manji od dogovorenog u određenom vremenskom periodu. Način na koji se dauntajm izvršava varira od provajdera do provajdera.Postoje provajderi koji ne daju javne statistike aptajma.

Tipovi web hosting

 

Tipičan primer servera iz kolokacionih centara

Internet hosting servisi mogu da pokreću veb-servere.

Mnoge velike kompanije koje nisu internet servis provajderi moraju stalno biti povezane sa internetom kako bi mogle da razmenjuju podatke, e-mail itd. Kompanije mogu preko svog veb-sajta takođe dati i informacije o uslugama koje pružaju.

  • Besplatni web hosting — Pružaju mnoge kompanije, ali sa ograničenim mogućnostima, veoma često sponzorisane preko reklama.
  • Deljeni web hosting — Nečiji veb-sajt se nalazi na serveru sa mnogo drugih sajtova, može ih biti od tek nekoliko do stotina hiljada. Najčešće svi domeni dele osnovne resurse servera kao što su RAM i CPU. Mogućnosti koje pruža ovaj tip servisa su najčešće veoma ograničene. Mnoge kompanije uzimaju veći prostor i onda taj prostor daju svojim klijentima kao preprodavci.
  • Web hosting kod preprodavaca — Omogućava klijentima da sami postanu veb-hostovi. Ovaj vid usluge može funkcionisati za individualne domene, pod bilo kojom kombinacijom ovde nabrojanih tipova hostinga, u zavisnosti s kim su povezani kao preprodavcem. Nalozi preprodavaca mogu veoma varirati po veličini. Mnogi preprodavci pružaju i tehničku podršku svojim klijentima.
  • Virtuelni privatni server (VPS) — Deli resurse servera u virtuelne servere. Korisnik najčešće ima root pristup svom virtuelnom prostoru. Korisnici su najčešće sami odgovorni za održavanje servera.
  • Namenski web hosting— Korisnik dobija svoj veb-server i punu kontrolu nad njim (korisnik ima root pristup za Linux/administrator pristup za Windows); ali, korisnik najčešće ne poseduje sam server. Ovo je najpovoljnija opcija za korisnike koji imaju potrebu za namenskim hostingom. Korisnik ima potpun pristup serveru, sto znači da je odgovoran za njegovu bezbednost i održavanje.
  • Upravljani web hosting — Korisnik dobija svoj veb-server, ali nema potpun pristup nad njim (korisnik nema root pristup za Linux/administrator pristup za Windows); ali, korisniku je dozvoljeno da upravljaju svojim datotekama najčešće preko FTP-a. Korisniku nije dozvoljena potpuna kontrola kako bi provajder mogao da garantuje kvalitet i kako bi se izbegle izmene u konfiguraciji samog servera od strane korisnika. Korisnik najčešće ne poseduje sam server. Server je iznajmljen korisniku.
  • Kolokacioni web hosting— Veoma sličan namenskom veb-hostingu; hosting kompanija pruža fizički prostor koji server zauzima i vodi računa o serveru. Ovo je najmoćniji i najskuplji tip veb-hostinga. U većini slučajeva, kolokacioni provajder se najčešće ne brine o samoj klijentovoj mašini već obezbeđuje električnu energiju, internet pristup, te prostor gde će server biti smešten. Pre je većina kolokacionih provajdera prihvatala bilo koju vrstu konfiguracije sistema, čak i u minitower stilu, ali većina hostova danas zahteva rack mount kućišta i standardne konfiguracije sistema.
  • Cloud web hosting — Novi oblik hosting platforme koji omogućava korisnicima moćan i pouzdan hosting, baziran na grupisanim serverima balansiranog punjenja (load-balanced). Cloud hostovan veb-sajt može biti pouzdaniji od nekog drugog tipa hostinga jer u slučaju kvara na nekoj od mašina ceo cloud sistem i dalje nastavlja da radi. Takođe, lokalni problemi sa električnom energijom kao i prirodne nepogode manje su problematične za cloud hostovane sajtove, jer cloud hosting nije centralizovan. Cloud hosting takođe omogućava provajderu da korisniku naplati samo resurse koje je koristio, za razliku od unapred određene mesečne ili godišnje cene koja ja najčešće slučaj kod drugih tipova veb-hostinga. Međutim, nedostatak centralizacije može korisniku stvoriti probleme jer ne može da kontroliše gde će se njegovi podaci nalaziti što je veoma bitno ukoliko korisnik ima podatke čija sigurnost je prioritet.
  • Grupisani web hosting— Implementira se tako što se isti sadržaj nalazi na više servera. Grupisani serveri su perfektno rešenje za namenske servere velike dostupnosti.
  • Mrežni web hosting— Ova forma distribuiranog hostinga dobija se kada grupisani serveri deluju kao mreža koja je sačinjena od većeg broja čvorova.
  • Kućni server — Najčešće je jedna mašina koja se nalazi u nečijem privatnom posedu i najčešće hostuje jedan ili više veb-sajtova širokopojasnom konekcijom (broadband). Ovo mogu biti mašine specijalno namenjene svrsi ili najčešće PC koji više nije potreban za neku drugu svrhu. Neki ISP-ovi aktivno pokušavaju da blokiraju kućne servere odbijanjem dolazećih zahteva TCP portu 80 i odbijanjem da im dodele statičke IP adrese. Jedan od čestih načina na koji je moguće osigurati DNS ime hosta jeste kreiranje naloga uz pomoć dinamičkog DNS servisa. Dinamički DNS servis će automatski promeniti IP adresu na koju pokazuje URL kada se IP adresa promeni (stvoriće privid statičke IP adrese).

Neke specifične vrste hostinga koje neki provajderi nude:

  • hosting podataka (hostuje samo podatke, ne i veb-stranice),
  • hosting slika,
  • video-hosting servis,
  • blog-hosting servis,
  • paste bin servis (korisnici lako mogu da razmenjuju običan tekst),
  • e-mail hosting servis itd.

Dobijanje web hostinga

Web hosting se najčešće dobija u okviru osnovnog paketa za pristup internetu od strane provajdera. Takođe postoje i mnoge kompanije koje nude besplatni ili plaćeni veb-hosting. Korisnik mora unapred znati potrebe svoje aplikacije kako bi mogao da se odluči za određenu konfiguraciju hostinga. Uvek treba uzeti u obzir softver servera baze podataka, skripting softver i operativni sistem. Većina hosting provajdera nudi veb-hosting baziran na Linux-u, koji nudi širok spektar dodatnog softvera. Tipična konfiguracija za Linux server je LAMP, platforma Linux, Apache, MySQL i PHP/Perl/Python. Klijenti često pored ovoga žele i neke dodatne usluge kao što su e-mail za domen njihove kompanije, bazu podataka ili neke dodatne multimedijalne servise. Takođe, moguće je i opredeliti se za Windows. Klijent u tom slučaju i dalje može da bira između PHP-a, Perl-a i Python-a, ali u ovom slučaju može da se odluči i za ASP.Net ili Classic ASP.

Zašto Vam treba veb-sajt

Internet je totalno promenio način na koji ljudi kupuju u poslednjih par godina. Svake godine se povećava kupovina preko interneta. Studije kažu da je 80% ljudi koji koriste internet bar jednom kupilo nešto online, a 50% od tog broja su kupovali više puta. Sa ovoliko potrošačke moći veoma je važno za firme bilo koje veličine da promovišu svoje usluge ili proizvode online. Pročitajte još 5 razloga zašto je važno posedovati veb-sajt u današnjem poslovanju.

Vaša prodavnica je uvek otvorena

Veb-sajt radi za Vas 24-7 bez dodatnih troškova. Zamislite koliko bi koštalo da zaposlite nekog da Vam radi 24 sata dnevno, veb-sajt reklamira Vaš posao čak i tokom praznika i drugih neradnih dana. Sa kontakt formom na Vašem sajtu omogućićete klijentima da Vas dobiju kad to njima odgovara, a i Vama da brzo odgovorite na pitanja što svaka mušterija ceni.

Mali troškovi

Cena održavanja veb-sajta je mala i svodi se na par desetina eura godišnje. Kada to uporedite sa drugim načinima reklamiranja uviđate prednosti veb-sajta.

Privucite nove klijente

Jedan od najvažnijih razloga za veb-sajt je potencijal za privlačenje novih klijenta. Dok klijenti surfuju Vašim sajtom informisaće se o Vašim uslugama i proizvodima, sa druge strane to nebi bilo moguće da nemate prisustvo na internetu.

Upoznajte Vaše klijente

Uz veb-sajt imaćete mogućnost da pratite gde se kreću i šta gledaju Vaši klijenti. Podaci koje sakupite sigurno će pomoći unapređenju Vašeg posla, a moći ćete i da korigujete način oglašavanja u svakom momentu što će privući još klijenta.

Proširite Vaš posao

Veb sajt Vam omogućava da proširite Vaš posao u svako mesto u Srbiji i regionu bez troškova otvaranja novih prostorija. Uz višejezičnost imate mogućnost da izađete na strano tržište i privučete klijente iz cele Evrope i šire.

Izrada sajtova u wordpress-u

Za pretraživače optimizacija je proces poboljšanja vidljivosti veb stranice na organskim(neplaćenim) rezultatima. Uspešna SEO kampanja ima pažljivo izabrane, relevantne, ključne reči koje algoritmi pretraživača visoko rangiraju. SEO je podeljen na dve oblasti: on-page i off-page. Oblast on-page odnosi se na elemente koje čine veb stranicu kao što su HTML kod, tekstualni sadržaj i slike. Oblast off-page odnosi se pretežno na linkove koji vode na Vaš i sa Vašeg sajta na relevantne sajtove.

Postoji veliki broj SEO usluga koje doprinose poboljšanju organskih rang listi pretraživača. Ove usluge uključuju ali nisu ograničene na on-page optimizaciju, link building, SEO prijateljski dizajn i SEO prijateljske usluge pisanja sadržaja.

Generalno gledano, SEO optimizacija je dobar način za marketing sajta. Na kraju krajeva, ko ne voli da se broj posetilaca njegovog sajta iz dana u dan uvećava.

Gde god da se okrenete, sigurno ćete videti nekog ko koristi mobilne uredjaje poput smartfona ili tableta. Mobilni uredjaji danas su mnogo više od uređaja za slanje tekstualnih poruka ili zvanja.

Veoma brzo mobilni uređaji su postali mesto na kome nalazimo čitav niz digitalnih usluga na koje se svakodnevno oslanjamo, od kupovine preko čitanja najnovijih dešavanja u zemlji i svetu do upoznavanja novih ljudi na društvenim mrežama. I pored činjenice da su desktop računari i dalje relevantni, studije pokazuju da je digitalna potrošnja medija na mobilnim uredjajima naglo porasla u poslednjih nekoliko godina.

Pristup inzernetu preko smartfona je poslednje 4 godine porastao za 400% a upotreba tableta za neverovatnih 1.721%. Zašto su skokovi tako masivni? Napredkom tehnike i tehnologije smartfoni i tablet urađaji postali su dostupni gotovo svima što je u velikoj meri uticalo na ove nagle skokove.

Statistički podaci govore da je sve više pripadnika mlađe generacije koji internetu pristupaju isključivo sa svog mobilnog uređaja. Sa druge strane, starija populacija, preko 55 godina, je zapravo najbrža rastuća frakcija mobilnih korisnika.