Online oglašavanje

Danas je Internet oglašavanje postalo jedno od vodećih načina oglašavanja. Sve je više firmi i pojedinaca svesnih poslovnih mogućnosti i prednosti Interneta, koji je kao oglašivački medij svrstan u skupinu najbrže rastućih svetskih medija.

Prednosti ONLINE oglašavanja (oglašavanja putem Interneta):

U poređenju sa ostalim načinima oglašavanja, Internet oglašavanje je cenom prihvatljivije, tj. jeftinije, a ako uzmemo u obzir činjenicu o rastućem trendu upotrebe Interneta, tada se zaključak o isplativosti te vrste oglašavanja nameće sam po sebi.

Internet

Internet se po dinamičnosti sadržaja smešta između novina i televizije. Dok su novine s jedne strane potpuno statičan medij, a televizija potpuno dinamičan, Internet sadrži obe osobine. Samim tim, animirani reklamni oglasi koji se koriste na Internet stranicama (u Internet žargonu, popularno nazvani baneri) mogu se kvalitetno istaknuti između statičnog sadržaja vijesti i ostalih članaka koji je po svojoj prirodi statičan.

Statičan oglas u statičnom sadržaju novina ne ističe se u dovoljnoj meri, kao ni animirani sadržaj u potpuno animiranom mediju kao što je televizija. Osim toga, sjetite se samo koliko ste puta promijenili program nakon što je počeo blok reklama na TV-u, ili krenuli obaviti neku kraću aktivnost, kako bi izbegli reklamne oglase.

Prednost Interneta

Prednost Internet oglašavanja spram oglašavanja na radiju možemo potkrijepiti sa činjenicom nepraktičnosti radija u tom smislu. Koliko ste puta slušajući reklamni oglas na radiju poželjeli zapisati broj telefona ili neki drugi podatak iz dotičnog oglasa, a niste u tom trenutku imali pri ruci olovku, ili još gore, ukoliko ste se vozili automobilom… trebali ste zapamtiti broj telefona. U najvećem broju slučajeva, kontakt podaci vezani uz takav oglas se jednostavno zaborave. Naravno, podrazumijeva se da ste baš u tih nekoliko sekundi bili pažljivi slušatelj. Ukoliko ste kod kuće u tom trenutku raspravljali s ukućanima, oglas je sigurno mimoišao Vaše slušno područje.

Internet oglas je prisutan na dotičnoj stranici sve vreme dok se posetilac na njoj nalazi, što mu omogućuje dovoljno vremena da ga pažljivo prouči i ukoliko ga smatra zanimljivim, da krene u akciju. I naravno, posetilac se i sutradan može namerno vratiti na Vaš oglas ukoliko je shvatio da bi Vaša ponuda za njega bila interesantna, dok to u slučaju radija nije moguće.

Osim toga, sposobnost opažanja kod čovjeka sastoji se od 90% vidne percepcije, što u ovom slučaju opet ide u prilog Internetu, s obzirom da je radio medij čije informacije opažamo sluhom.

Više o načinima ONLINE oglašavanja te mogućnostima da povoljno i kvalitetno oglasite svoju firmu/proizvod saznajte na našim stranicama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *