Izrada sajtova u wordpress-u

Za pretraživače optimizacija je proces poboljšanja vidljivosti veb stranice na organskim(neplaćenim) rezultatima. Uspešna SEO kampanja ima pažljivo izabrane, relevantne, ključne reči koje algoritmi pretraživača visoko rangiraju. SEO je podeljen na dve oblasti: on-page i off-page. Oblast on-page odnosi se na elemente koje čine veb stranicu kao što su HTML kod, tekstualni sadržaj i slike. Oblast off-page odnosi se pretežno na linkove koji vode na Vaš i sa Vašeg sajta na relevantne sajtove.

Postoji veliki broj SEO usluga koje doprinose poboljšanju organskih rang listi pretraživača. Ove usluge uključuju ali nisu ograničene na on-page optimizaciju, link building, SEO prijateljski dizajn i SEO prijateljske usluge pisanja sadržaja.

Generalno gledano, SEO optimizacija je dobar način za marketing sajta. Na kraju krajeva, ko ne voli da se broj posetilaca njegovog sajta iz dana u dan uvećava.

Gde god da se okrenete, sigurno ćete videti nekog ko koristi mobilne uredjaje poput smartfona ili tableta. Mobilni uredjaji danas su mnogo više od uređaja za slanje tekstualnih poruka ili zvanja.

Veoma brzo mobilni uređaji su postali mesto na kome nalazimo čitav niz digitalnih usluga na koje se svakodnevno oslanjamo, od kupovine preko čitanja najnovijih dešavanja u zemlji i svetu do upoznavanja novih ljudi na društvenim mrežama. I pored činjenice da su desktop računari i dalje relevantni, studije pokazuju da je digitalna potrošnja medija na mobilnim uredjajima naglo porasla u poslednjih nekoliko godina.

Pristup inzernetu preko smartfona je poslednje 4 godine porastao za 400% a upotreba tableta za neverovatnih 1.721%. Zašto su skokovi tako masivni? Napredkom tehnike i tehnologije smartfoni i tablet urađaji postali su dostupni gotovo svima što je u velikoj meri uticalo na ove nagle skokove.

Statistički podaci govore da je sve više pripadnika mlađe generacije koji internetu pristupaju isključivo sa svog mobilnog uređaja. Sa druge strane, starija populacija, preko 55 godina, je zapravo najbrža rastuća frakcija mobilnih korisnika.

 

Izrada sajtova

Mi neumorno radimo da bi napravili precizan i efikasan kod smešten u elegantan dizajn. Naši sajtovi su brzi i intuitivni. Da li vam treba veb-sajt ili veb-dizajn? Na pravom ste mestu.

Veb-dizajn

Veb-dizajn je umetnost prikaza informacija. Retki su korisnici koji su spremni da potroše mnogo vremena kako bi pronašli potrebnu informaciju. Mi pažljivo razmišljamo o njihovom kretanju po Vašem sajtu i zato smo tu da im obezbedimo informaciju na dohvat ruke.

CMS

Pomoću CMS-a, koji pravimo posebno za svakog klijenta, moći ćete sami da brzo i jednostavno menjate tekst, slike i druge informacije na Vašem sajtu bez imalo znanja o kodiranju. Na taj način dobijate potpunu kontrolu nad svojim sajtom kroz samo par klikova.

Optimizacija

Svi naši dizajni su napravljeni da budu pregledni i prilagođeni za sve vrste ekrana, od mobilnih telefona i tableta do monitora i televizora. Vaš sajt će imati lep i elegantan dizajn a Vaš posao će biti spreman za budućnost mobilnog interneta.

Podrška

Nudimo Vam podršku u svakom trenutku, dvadestčetiri časa u nedelji, i garantujemo saradnju bez problema. Tu smo da odgovorimo na sva Vaša pitanja i rešimo svaki problem bez dodatnog troška. Biće Vam zadovoljstvo da sarađujete sa nama.

 

Web dizajn i izrada sajta

Web dizajn predstavlja proces grafičkog osmišljavanja, dizajniranja kao i sam proces izrade web sajta. Slike, JavaScript elementi, CSS, HTML jezik i grafički dizajn su samo neki od elemenata koje web dizajner koristi kako bi kreirao i razvio stranicu koja se prikazuje na pretraživačima. HTML (HyperText Markup Language) je osnovni jezik za označavanje, odnosno opisivanje web stranica. Ovaj jezik se sastoji od tagova čija je svrha da opišu sadržaj web sajta.

CSS (Cascading Style Sheets) je stilski jezik kojim se definišu stilovi i izgled HTML elemenata kao što su: font, boja, raspored elemenata… Ukratko, CSS opisuje izgled same web stranice.

Osim navedenog, izrada sajta podrazumeva i istraživanje konkurencije i samog tržišta. Potrebno je utvrditi šta i na koji način Vaša konkurencija nudi svojim potencijalnim kupcima. Tu dolazimo do suštinske važnosti izrade web sajta – pronalaženje kupaca, odnosno korisnika Vaših proizvoda i usluga. Naime, potrebno je istražiti ciljnu grupu i optimizovati sajt tako da Vas potencijalni kupci mogu lako pronaći. Sve to se postiže optimizacijom za internet pretraživače (SEO), različitim marketinškim kampanjama i reklamiranjem.

Dizajniranje i izrada web sajta

Ponekad nije važno šta se nalazi na vašem web sajtu, o čemu govori i šta se prodaje. Korisnici web sajtova vole elemente zbog kojih će se vraćati na Vaš sajt. Vrlo je verovatno da će sam izgled sajta Vašim posetiocima i potencijalnim korisnicima dati osnovu za stvaranje prve impresije o Vama i Vašem sajtu. Zbog toga je veoma važno da grafičkim elementima i efektivnim okruženjem podignete broj poseta na Vašem web sajtu. Tipografija, prijatan dizajn, jedinstven stil, kvalitetne fotografije i reklame su samo neke od stavki pomoću kojih možete pridobiti nove posetioce.

Internet marketing i SEO

Postojite na internetu ali do vas je moguće doći samo ukoliko znamo tačnu adresu Vašeg web sajta – kao da ne postojite. Danas skoro svako zna šta je to Google i kako se koristi. Ključna stvar u izradi svakog web sajta je upravo to – biti na prvoj strani na Google-u prilikom pretrage jer, da se ne zavaravamo, mali je broj onih koji listaju stranu po stranu tražeći baš Vas. Zato je veoma bitno sprovesti različite marketinške kampanje, reklame, oglašavanje putem društvenih mreža (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn…) i optimizovati web sajt za pretraživače (SEO).

SEO je skraćenica od Search Engine Optimization i predstavlja metod kojim se Vaš web sajt indeksira i rangira na web pretraživačima (Google, Yahoo, Bing…), a sve u cilju povećanja broja poseta na Vašem web sajtu. Ključne reči i meta tagovi su ti koji “gađaju” robote najpoznatijih web pretraživača koji skeniraju sadržaj Vašeg web sajta. Zbog toga je veoma važno unositi ove elemente prilikom izrade web sajta.

Optimizacija sajta za pretraživače može biti dug i naporan proces koji može da traje i nekoliko nedelja, ali se uloženi trud isplati, jer bez ove optimizacije izrada web sajta je uglavnom uzaludna jer Vaši projekti i sam web sajt nemaju nikakvog smisla ako ste nedostupni na internet pretraživačima.

Izrada web sajta – Beograd,Srbija

Izrada web sajta bavi se izradom modernih sajtova i svih vrsta web prezentacija koji su optimizovani za pretraživače uz povoljne cene izrade sajta, Beograd.

Izrada web stranica i prezentacija je naša specijalnost i svakom sajtu posvećujemo punu pažnju. Izrada svakog sajta započinje komunikacijom između Vas i nas. Na usluzi smo da Vas saslušamo i predložimo najbolje rešenje za realizaciju vaše ideje. Od nas možete dobiti kompletnu internet prezentaciju po sistemu ključ u ruke. Cena izrade sajta kod nas je najpovoljnija jer smo fleksibilni i sa entuzijazmom radimo projekte.
IZRADA WEB SAJTA – INTERNET PREZENTACIJA

Profesionalna izrada web sajta za sve delatnosti i preduzeća. Izrada web sajta za oglase, portale, forume, građevinske firme, turističke agencije,m hotele, kozmetičke salone, agencije za registraciju vozila, banke, grupovine i mnoge druge.

WEB DIZAJN – OPTIMIZACIJA

Web dizajn kakav je bio do juče, danas je totalno neprihvatljiv. Sa povećanom upotrebom mobilnih telefona, google nalaže novi dizajn koji se prilagođava mobilnim uređajima. Svaki sajt koji želi dobar rejting, mora imati prilagođen web dizajn.

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA

Seo optimizacija sajta je uslov da Vaša internet prezentacija bude vidljiva velikom broju posetilaca. Dobar dizajn ne znači ništa ako sajt nije optimizovan za pretragu po ključnim rečima. Optimizacija za pretraživače se deli na on page seo, gde se optimizacija radi u samom sadržaju sajta. Of page seo obuhvata sve radove koji se izvode van Vašeg websajta.

IZRADA WEB PRODAVNICE

Izrada internet prodavnica za sve koji prodaju proizvode i usluge je neminovnost. Više nije dovoljno imati prodavnicu u prodajnom objektu. Dostupnost roba i usluga povećava se sistemima online prodaje. Proizvodi su kupcima dostupni 24 časa. Verovatno i sami neke proizvode kupujete putem online / webshop prodavnica. Onda svakako znate koje su prednosti online internet šopinga.

Izrada sajta u wordpress-u ( vordpres )

WordPress je najpoznatiji sistem ili platforma za editovanje sadržaja. WordPress se u svetu koristi na milionima sajtova. Jako je jednostavan za uređivanje ili editovanje sadržaja. Za vrlo kratko vreme možete na njemu imati prelep web sajt, web prodavnicu. A tek vreme izrade je jako kratko. Zato je i cena izrade sajta u wordpressu jako pristupačna da ne kažemo jeftina. Iz tog razloga i mi smo se odlučili da veliki deo web sajtova pravimo u vordpresu. Za 50-100 evra možete imati jeftinu a solidnu web stranicu sa kojom ćete započeti vaše internet predstavljanje.

7 razloga za oglašavanje na Internetu

Kada se pominje reklamiranje ili oglašavanje na internetu u Srbiji, dolazimo da niza reakcija pogotovo onih tradicionalnih srpskih preduzetnika i malih i srednjih preduzeća koji su navikli na reklamiranje u novinama, časopisima, radiu itd.  Evo 7 razloga zašto je reklamiranje na internetu dobro za Vaš biznis.

1. Konkurencija – Vaša konkurencija se najverovatnije već reklamira na internetu

Čak i ako imate sajt, a Vaš biznis se ne nalazi u rezultatima pretrage za određene ključne reči ili se ne pojavljuje Vaša ponuda na sajtovima koji imaju relevantne tekstove za Vaš biznis, kao da ne postojite jer je Vaša konkurencija već tamo. To znači da je mogućnost za više poseta sajta i eventualno više prodaje ide u korist konkurencije.

2. Pristupačnost i merljivost – internet je najpristupačniji i najmerljiviji način reklamiranja

Reklamiranje na internetu je najpristupačniji i najmerljiviji način za promociju Vašeg brenda, usluge ili robe, odnosno Vašeg biznisa. Na vrhu je svih mogućih merenja efikasnosti koji se koriste u tradicionalnim medijima, jer oglašavanje na internetu nudi širok spektar dodirnih tačaka sa potrošačima koje Vam mogu reći više informacija o ponašanju potrošača, efekat Vaše kampanje kao i povrat investicije ROI (Return On Investment) od svakod dinara koji uložite.

Ono što je jedinstveno za internet reklamiranje je mogućnost za prikaz svih aktivnosti kroz kompletno online putovanje potrošača kao što je prodaja, prijavljivanje na bilten Newsletter, broj prikaza reklamne poruke (koliko je ljudi videlo reklamu), broj klikova (koliko je ljudi kliknulo na reklamu i otišlo na Vaš sajt), broj kontakata odnosno koliko puta Vas je potrošač kontaktirao, lajkovanje na društvenim mrežama i mnogo više.

3. Doseg – Svi su na internetu!

Bilo da je potrebno dosegnuti do većeg broja stanovništva sa Vašom porukom ili želite da ciljate  manju određenu publiku, reklamiranje na internetu ima okruženje i proizvod koji će Vam završiti posao. Odlazak na internet je danas esencijalni deo našeg dnevnog života, svakodnevnica, gde obavljamo razne aktivnosti – od čitanja novina do komunikacije sa prijateljima i rodbinom, što nudi oglašivačima neprevaziđen domet u smislu veličine publike.

Podaci Republičkog Zavoda za Statistiku Srbije pokazuju da svaka druga osoba u Srbiji koristi internet više puta u toku nedelje, što je oko 4,000,000 ljudi. U drugim zemljama procenat je još veći, a kod nas je trend još u rastu te se očekuje još veći broj populacije na internetu.

4. Relevantnost – Prava reklama za pravu publiku

Reklamiranje na internetu Vam dozvoljava da prilagođavate reklamiranje mnogo efikasnije nego bilo koji drugi medij za oglašavanje, omogućavajući Vam da dosegnete do potencijalnih klijenata i mušterija koji su već najverovatnije zainteresovani za robu ili usluge koje Vi pružate. Npr. reklamiranje se može filtrirati:

Kontekstualno – omogućava prikaz reklame u vezi sa onim što publika konkretno traži.

Demografsko – odabir starosne granice ili određenog regiona, zemlje.

Sadržajno -prikaz reklame oko specifičnog sadržaja kao što je neki video ili slično.

Bihejvioralno – prikaz na osnovu prethodnih interesovanja i sklonostima.

Na osnovu lokacije – u odnosu na to gde se nalazite u tom trenutku

 5. Interaktivnost – Vam omogućava da odmah odreagujete i da se angažujete oko potrošača

Internet je i “push and pull”medij odnosno medij guranja i privlačenja potrošača koji omogućava da ljudi klikću linkove, kucaju tekst, razgovaraju, snimaju i prevlače svoj put oko sajtova, e-mejlova i drugih servisa na internetu. Ono što je najbolje jeste što internet omogućava oglašivačima da direktno odgovore i komuniciraju sa svojim klijentima i potencijalnim potrošačima.

Interaktivnost čini neverovatno privlačno i impresivno iskustvo za potrošače. Reklame na bazi prikaza na internetu mogu da isporuče potpunu poruku, ali isto tako mogu i da pruže mnogo više kao što je prikupljanje podataka o potencijalnim i stalnim mušterijama, kreiranje i puštanje video reklamnih poruka, igrica itd.

Jedino ograničenje za online interaktivnost je Vaša mašta i mašta Vaših potrošača.

6. Realno vreme – omogućava da se ažuriraju i unapređuju reklamne kampanje u relanom vremenu

Za razliku od bilo kog drugog medija (TV, radio, print) internet Vam dozvoljava da vidite rezultate reklamne kampanje u hodu, odnosno u onom momentu u kom se događaju. Ova jedinstvena sposobnost je vrlo moćna, a opet i vrlo jednostavna da se koristi. Koji god način reklamiranja da koristite na intenetu odmah po kreiranju i puštanju kampanje u tečaj možete videti reakciju Vaših potrošača za nekoliko minuta. Pa zatim, npr. možete odmah i promeniti reklamnu poruku u hodu i tako je prilagoditi da bude efektnija i to sve dok traje kampanja. Promene se takođe događaju u realnom vremenu, odmah. Nijedan drugi medij ne može da ponudi ovakvu fleksibilnost.

 7. Mobilnost – izgradnja brenda u pokretu i na dlanu Vaše ruke

Potrošači širom sveta pa i u Srbiji sve više koriste svoje “pametne” mobilne telefone za sve i svašta. Traže restorane, proizvode, informacije, mape itd. Prema podacima Republičkog Zavoda za Statistiku u Srbiji u 2013. godini 86,9% domaćinstava poseduje mobilni telefon dok 46,1% domaćinstava ide na internet preko svog mobilnog telefona (što je povećanje preko 8% u odnosu na prošlu godinu). Trend je porasta korišćenja mobilnog interneta što znači da možete da angažujete Vaše potrošače dok su u pokretu.

Kupovina preko interneta

Kupovina preko interneta postaje sve više popularnija i u Srbiji. Povećanje dostupnosti brzih mreža, pristup računarima, nove tehnologije, svest potrošača i nikad bolje onlajn okruženje doveli su do kontinuiranog rasta u korišćenju interneta od strane potrošača i trgovaca prilikom kupovine i prodaje proizvoda i usluga putem interneta.

Onlajn tržište nudi mnoge prednosti u odnosu na tradicionalno, odnosno “fizičko” kupovno okruženje što kupovinu preko interenta izbacuje u prvi plan. Potrošač ima mogućnost da kupuje u bilo koje vreme, sa bilo kog mesta koje ima internet konekciju, kao što je njihova kuća ili radno mesto, kao i mogućnost kupovine artikala od prodavaca koji se nalaze bilo gde u svetu.

Onlajn prodavac ima mogućnost da ostvari tržišni potencijal širom sveta i da izgradi ugledan brend i lojalnost kupaca uz troškovnu efikasnost. Kako raste korišćenje interneta, njegova upotreba kao medija za prodaju i kupovinu robe i usluga takođe raste. Trgovcima je na raspolaganju široko tržište koje im omogućava korišćenje interneta kao dragocenog sredstva za uspostavljanje i razvoj biznisa.

Online shopping (onlajn kupovina ili kupovina preko interneta) definiše se kao čin kupovine/prodaje proizvoda ili usluga putem interneta. Onlajn kupovina je stekla veliku popularnost tokom godina, uglavnom zbog toga što ljudi smatraju da je zgodno i lako da kupuju iz udobnosti svog doma ili kancelarije. Jedan od najvažnijih faktora koji zagovara onlajn kupovinu, posebno tokom praznika, jeste što ona omogućava kupcima da ne čekaju u predugim redovima na kasi, da ne lutaju od prodavnice do prodavnice kako bi našli određeni proizvod ili uslugu.

Prednosti kupovine preko interneta sa aspekta kupca su mnogobrojne:

–    Smanjenje vremena traženja proizvoda ili usluge
–    Lakše i bolje donošenje odluke o kupovini, mogućnost poređenja proizvoda razlilčitih prodavaca
–    Lakše plaćanje
–    Mogućnost kupovine tokom celog dana 00-24h
–    Onlajn kupovina briše geografske granice jer kupac može da kupuje bilo gde
–    Kupovina je moguća samo sa par klikova, kupac ne mora da napušta svoj dom kako bi nabavio željeni proizvod

Prva onlajn kupovina datira iz 1994. godine i to je bila pica iz Pizza Hut-a. Neki od prvih e-commerce sajtova, kao što su Amazon, koji je započeo svoje poslovanje 16. jula 1995., i eBay sada su postali velike organizacije i opšte prepoznatljiva imena. Od tog vremena, e-commerce sajtovi i tržište su enormno porasli. Danas svaka kompanija koja želi profesionalno da razvija svoje poslovanje ima i svoju onlajn prodavnicu i nudi svoje proizvode kupcima kako u Srbiji tako i širom sveta.

 

Prvobitno, onlajn kupovina je bila ograničena na kupovinu i prodaju standardnih proizvoda kao što su knjige, CD-ovi, DVD-jevi i drugi slični proizvodi. Vremenom, asortiman robe i usluga je eksponencijalno porastao i sada uključuje hranu, aviokarte, rezervaciju hotela, preuzimanje filmova i slika, pretplata na onlajn medija sajtove, parfeme itd. a to je samo primer onoga što je sada dostupno na mreži. U početku je onlajn kupovina bila ograničena samo na one koji su mogli da priušte pristup računaru kod kuće, ili pristup na njihovom radnom mestu. Sada su dostupni jeftini računari i pristup internetu i mnogo više ljudi je na mreži. Pored toga, bolja internet infrastruktura po kućama i preduzećima nudi poboljšano iskustvo korisnicima i ohrabruje ih da urade više na internet mreži.

Nema sumnje da će trend onlajn kupovine, kako od strane preduzeća da prodaju potrošačima tako i od strane potršača da prodaju jedni drugima, nastaviti da raste. Ovo će biti omogućeno povećanjem broja peduzeća i ljudi koji dolaze na mrežu.  Neophodno je da kompanije prepoznaju potencijal onlajn kupovine i da se što pre pridruže onlajn tržišu kako bi zauzeli odgovarajuće mesto na internetu. Ovo će im omogućiti ne samo da ispune potrebe posotojećih  kupaca koji su sve više na mreži, nego i da dopru do novih kupaca iz zemlje ali i celog sveta, jer svet u eri interneta i onlajn komunikacija postaje “globalno selo” i ukoliko se ne nađu na mapi tog sela, mnoge kompanije će u bliskoj budućnosti prestati da posluju profitabilno.

Koliko košta web sajt?

Pitanje na koje ste dobijali razne odgovore, tumačenja, pretpostavke i saznanja.“Web sajt može da košta između 50 do 100 eur-a.” reče jedan moj klijent. Jedan moj poznanik izjavljuje: “Ne može da košta puno, web sajtove danas svi znaju da prave, ima vas koliko hoćeš…” Takođe, imao sam iskustva i sa onima koji “kao” znaju da naprave sami web sajt: “Znaš, ja to sve znam i sam da napravim, to je prosto i jednostavno, nego nemam sada vremena zato sam tebe zvao…”. Simpatično zar ne?

Odgovori na ovakva i slična pitanja su krajnje zabavni gledajući iz mog ugla a verujem i drugim ozbiljnijim internet marketing profesionalcima. Naravno da ima puno onih koji znaju da naprave web sajt, pa nije to kvantna fizika. Web sajt može da košta i samo 50 eura, zašto da ne. Viđam reklame po netu i ljude koji rade to za mali novac, ali kada pogledam njihov rad i šta je klijent dobio imam utisak da su prevareni. Pravi preduzetnici i vlasnici firmi koji su odlučni da uspeju u svom biznisu trebaju da postave druga pitanja kao npr.:

Koje sve koristi ću imati od web sajta?

Šta je to što dobijate izradom internet prezentacije treba da bude prvo pitanje koje se postavlja prilikom razmatranja otpočinjanja internet marketinga za vašu firmu. Kako će se stvoriti nova vrednost za vašu firmu. Koji su sve to podaci koji mogu da se nalaze na web sajtu i koji  servisi mogu da se instaliraju da vam olakšaju poslovanje.

Koliko ja mogu da zaradim od web sajta?

Koliko dinara, eura itd. ću ja da zaradim? Koliko ću biti “dobar” ovog kvartala ili godine? Potrebno je uraditi analizu tržišta i vašeg biznisa i shodno tome doneti pravu odluku za izradu web sajta i njegovo optimizovanje kao polaznu osnovu za vaš budući internet marketing. Budućnost reklamiranja je internet, sada to svi shvataju.

Koje su opcije plaćanja? Da li mogu da plaćam mesečno ili tromesečno?

Proverite koje su sve opcije plaćanja sa vašim budućim specijalistom za internet marketing. Ako možete da plaćate mesečno to neće biti veliki udar na vaš budžet.

Da li mi je potrebna e-prodavnica?

Da li vam je potrebna elektronska prodavnica, da li ćete uštedeti i bolje organizovati vaš biznis na taj način?

Da da.. Ali, reci ti nama …

Koliko će to sve mene da košta?

Evo ga opet čuveno pitanje

Obzirom da je cena varijabilna predstavićemo vam analizu troškova za izradu web sajta za mala i srednja preduzeća.

 

Osnovni troškovi

Domen

Morate kupiti domen, cena zakupa domena iznosi od 10 eur do 30 eur godišnje u zavisnosti od ekstenzije, odnosno da li je .rs .com .net i tome slično.

Hosting

Cena hostinga može iznositi minimum od 20 eur do 40 eur godišnje u zavisnoti od potreba vašeg web sajta. Takođe, neophodno za funkcionisanje vašeg web sajta.

Izrada web sajta

U zavisnosti od potreba vašeg biznisa formira se cena web sajta. Pod predpostavkom da niste do sada imali web sajt i da tek počinjete sa internet marketingom, cena izrade kvalitetnog web sajta bi mogla da bude između 300 eur i 400 eur za potrebe malih i srednjih preduzeća pa naviše. Nekada u okviru ove cene možete da dobijete i besplatan hosting i domen za prvih godinu dana.

Održavanje web sajta

Vašem web sajtu je potrebno održavanje, odnosno stalno ažuriranje i kreiranje novih stranica kako bi parirali konkurenciiji i animirali postojeće i potencijalne mušterije. Nije obavezno, ali je poželjno. Održavanje sajta se može kretati od 50 eur-a za nekih do 5 promena mesečno.

Digitalno oglašavanje – Opciono

Trošak za reklamiranje na internetu (Google-u, Facebook-u ili na nekim drugim sajtovima) zavisi isključivo od vašeg budžeta. Možete se reklamirati i za 50 eur mesečno pa do nekoliko stotina ili hiljada eur-a mesečno.

Izrada web sajta

Web Dizajn

Kompletna rešenja Web Dizajna. Svi naši modeli sajtova su dizajnirani po najmodernijim principima web dizajna. Vaš sajt je vaš Digitalni Izlog i mesto gde se vi predstavljate vašim korisnicima i zato je bitno da izgled sajta bude profesionalan i da ostavlja snažan i dobar utisak.

Web Dizajn

Vaš web sajt je ogledalo vaše firme na internetu. Većina korisnika pre nego što kontaktira odredjenu firmu, prvo pogleda njen sajt i zato je bitno da web sajt bude atraktivan i upečatljiv.

Mi posvećujemo veliko vreme izradi dizajna sajta jer to smatramo ključnim faktorom za uspeh kod korisnika.

Konstantno prateći svetske trendove u web dizajnu, svojim klijentima nudimo najmodernija i najsavremenija rešenja izrade web sajta.

Pored izrade dizajna za web sajt, bavimo se i izradom dizajna reklamnih banera i bilborda, pravljenjem reklamnih video snimaka, promotivnih postera i flajera kao i profesionalnim uredjivanjem i vodjenjem stranica na društvenim mrežama.

Responsive Design

Responsive Deisgn znači da se izgled sajta automatski prilagodjava veličini uredjaja sa kojeg se koristi, odnosno vaš web sajt izgleda atraktvno i pregledno i na desktop računaru, i na tabletu i na mobilnom telefonu.

Svi naši modeli web sajtova imaju responsive design.

Web sajtovi koji imaju responsive design se bolje kotiraju na Google pretražvaču odnosno izlaze u vrhu rezultata pretrage i samim tim su posećeniji.

Admin Panel

Svi naši Web Sajtovi se dobijaju po principu “Ključ u ruke” odnosno sa admin panelom kreiranim za taj web sajt.

Pristupom u admin panel Vi možete lako i brzo ubacivati nov sadržaj na vaš sajt (slike, tekstove, kategorije), menjati boje i potpuno sami održavati vaš sajt i time štedite novac i vreme.

Ne zavisite od programera koji održava vaš sajt i nije vam potrebno kompijutersko znanje da biste održavali sajt jer je admin panel jednostavno napravljen da svi mogu da ga koriste.

Po završetku izrade sajta, dobijate uputsvo za korišćenje admin panela kao i kratku obuku i na taj način postajete potpuno nezavisni u održavanju vašeg sajta.

Google optimizacija sajta

Google Optimizacija Sajta

Google Optimizacija Sajta – SEO

(Search Engine Optimisation) je ključni faktor za pronalaženje vašeg sajta na Google pretraživaču. Optimizacija sajta za pretraživače je tu ako ste započeli sopstveni biznis i napravili divan web sajt da vaš biznis podrži. Ali, ko će da podrži vaš sajt? I njemu je često neophodna pomoć, odnosno podrška u vidu usluge optimizacije web sajta za pretraživače.
Google Optimizacija Sajta

Svi naši modeli web sajtova su potpuno optimizovani i dobijaju se sa jedinstvenom dodatnom alatkom koja vam daje sugestije kako da optimizujete vaš sajt dok ga koristite.

Jedini na tržištu svoje sajtove predajemo klijentima na korišćenje sa specijalizovanom alatkom za optimizaciju sajta. Pomoći nje možete kreirati kako želite da izgleda Vaš naslov na Google stranici, koje su ključne reči vaše stranice, opis koji želite da se prikazuje na Google pretraživaču i pored svega toga alatka vam sama govori šta nije dobro uradjeno (optimizovano) i kako lako to da ispravite tako da ste uvek sigurni da imate potpuno optimizovan web sajt.

On-site SEO

je deo optimizacije koji se radi na samom sajtu. Kodiranje, tagovi, tehnički elementi na samim stranicama i fajlovima koji su na serveru koji utiču kao faktori za rangiranje. Takođe, tu spada i organizacija web stranica, elemenata na samoj stranici, izbor, količina slika, tekstova, video materijala i ostalog, kao i njihov međusobni odnos, frekvencija dodavanja sadržaja, i mnogo toga sličnog.

Šta je Google Optimizacija Sajta ili Google SEO?

Optimizacija sajta za Google je postala popularna tehnika za privlačenje korisnika i marketing aktivnosti na internetu. Seo Optimizacija sajtova za Gugl ustvari znači prilagođavanje sajta vaše firme ili posebne delatnosti koju obavljate karakteristikama poznatih svetskih pretraživača, kako bi prilikom pretrage konkretnog pojma, vaš sajt bio na vrhu izlistanih rešenja prilikom pretrage.
Zašto je bitno optimizovati web sajt?

Optimizacija sajta

za pretračivače danas nije nikakav izbor, želja ili luksuz, danas je optimizacija nužna potreba neophodna kako Vama samima tako i Vašem biznisu u svrhu uspešnog poslovanja.

Optimizacija sajta za Google je potreba bez koje u današnje vreme ne može da uspe nijedan veb sajt, firma, pojedinac, blog i uopšte bilo ko. Ukoliko ste već uradili izradu sajta, vreme je da pređete na posao koji se zove optimizacija sajta. Ako još vek niste napravili svoju internet prezentaciju, pravo je vreme da to uradite.

Na ovaj način bi se od početka vodilo računa da se optimizacija vašeg veb sajta uradi kako treba, tako da bi ste kasnije imali mnogo manje problema sa te strane.
Zašto odabrati ?

U kontinuitetu pratimo sve poslednje trendove kod svih glavnih svetskih pretraćivača, poslednje algoritme i uopšte sve stvari koje su bitne za naš posao a to je naravno seo optimizacija za Google. Pretraživači stalno uvode neke novine u svoje rezultate pretraživanja, sve se menja veoma brzim tempom a naš posao je da sve to ispratimo i primenimo kada radimo optimizaciju sajta. Internet je kao i uopšte ceo svet posao veoma dinamično mesto gde se optimizacija sajta i druge stvari odvijaju užurbano i u deliću sekunde je nikla gomila novih sajtova, blogova a društvene mreže pružaju mogućnost praćenja raznih stvari u realnom vremenu.

Zato je bitno stalno biti u toku i optimizacija web sajta pokriva sve navedeno tako da će Vaš sajt stalno ići u korak sa svim promenama i dešavanjima na internetu.
Šta znači Gugl internetu?

Sam Gugl nudi mnoštvo servisa koji omogućavaju webmasterima da sami prate razne parametre kada je u pitanju seo optimizacija njihovog sajta. Osim toga, tu su i Gugl mesta ili Gugl local places for busness, Gugl plus kao i čitav niz drugih servisa koji vlasnicima sajtova mogu biti od neprocenjive koristi.

Internet je praktično nezamisliv kada Gugl ne bi postojao, cifre koliko korisnika interneta vrši pretraživanja za najrazličitije ključne reči su zapanjujuća, tako da onaj koga nema u njegovim rezultatima pretrage, gubi ogroman broj potencijalnih klijenata, kupaca i korisnika usluga koje nudi i optimizacija sajta mu je neophodna. Kada bi se proverile brojke na mesečnom i godišnjem nivou koliko pretraga se izvrši, bilo bi Vam potpuno jasno na kolikom ste gubitku ukoliko internet prezentacija Vašeg sajta nije prikazana na vidnom mestu u pretrazi tj. ako optimizacija sajta nije odrađena.

Internet reklamiranje

Kompletno kreiranje marketng kampanja, izrada banera, bilborda, i web dizajn reklama. Plasiranje vaših reklama na Google, Facebook kao i sve druge sajtove.
Internet Reklamiranje

Pod pojmom “Internet marketinške kampanje” podrazumevamo objedinjen proces istraživanja i kreiranja strategije Internet nastupa u odnosu na željene ciljeve.

Dobra strategija online nastupa može dati vrhunske rezultate koji u odnosu na utrošeni budžet mogu da budu i znatno uspešniji od klasičnih vidova marketinga.

Bilo da posedujete postojeći Internet biznis koji želite da učinite profitabilnijim, ili poslujete na tradicionalan način, a uviđate da Vam je potrebna strategija nastupa na Internetu ili ipak samo imate ideju da započnete Internet biznis – mi Vam možemo pomoći.

Google Reklamiranje
Facebook Reklamiranje
Youtube Reklamiranje
Httpool Reklamiranje
Baneri na Web Sajtovima

Google Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za google pretraživač.

Google reklame se prikazuju:

1. Kada pretražujete neki pojam u vrhu pretrage kao ponudjeni rezultati za tu pretragu.

2. Google ima sklopljeno partnertvo sa hiljadama domaćih i stranih sajtova, tako da se vaša reklama prikazuje u vidu banera i na svim tim sajtovima.

Reklamiranje na Google pretraživaču predstavlja najzastupljenije reklamiranje u svetu.

Mi za vas vršimo analizu ključnih reči koje bi odgovarale vašem proizvodu (reči koje se najviše pretražuju na Google-u), odabir ključnih reči, kreiranje google kampanje (trajanje kampanje, budžet…), targetiranje korisnika (vaša ciljna grupa) kao i pravljenje dizajniranih banera koji se prikazuju na sajtovima sa kojima google ima sklopljeno partnertsvo.
Facebook Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za Facebook društvenu mrežu.

Facebook reklame se prikazuju:

1. Na News Feed-u.

2. Na Home strani sa desne strane.

3. Dok gledamo slike.

Moguće je:

– Reklamirati Facebook stranicu i time skupljate Like-ove na vašoj stranici i prezentujete vašu Facebook stranicu.

– Reklamiranje vašeg sajta – Korisnici kada kliknu na reklamu odlaze direktno na vaš sajt.

– Reklamiranje odredjenog Facebook post-a. Ovaj način reklamiranja se radi ukoliko imate neke specijalne akcije ili ponude koje želite da istaknete.

Mi vam nudimo kompletnu izadu vaše Facebook reklamne kampanje u šta je uključeno: Pravljenje Facebook stranice, Profesionalno dizajniranje stranice sa dobrim slikama, profesionalnom Cover i Profile fotografijom dizajniranim u Photoshop-u, odabir ciljne grupe za reklamiranje, Izrade profesionalnih postova i fotografija koje će privući ljude da kliknu na vašu reklamu, praćenje reklamne kampanje i detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamu, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu…itd).
YouTube Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za YouTube video servis.

YouTube reklame se prikazuju:

1. U video formatu pre nego što počne video klip na koji je korisnik ušao. Korisnik nakon 15 sekundi vaše reklame može da klikne da predje na gledanje video klipa ili da ostane da gleda vašu reklamu.

2. Tokom trajanja video klipa na koji je korisnik ušao. Baner format.

3. U sugestijama za gledanje narednih video klipova.

Reklamiranje pomoću video sadržaja je jako delotvorno jer korisnik sluša i gleda reklamu i time se postiže najbolji efekat reklamiranja.

Digital Agency radi kompletnu reklamnu kampanju za YouTube servis. U reklamnu kampanju je uključeno:

1. Osmišljavanje koncepta reklamne kampanje

2. Odredjivanje ciljne grupe reklamiranja, targetiranje korisnika

3. Izrada reklame (Izrada banera, video klipa i tekstualnog sadržaja vaše reklame)

4. Detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamnu kampanju, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu, itd)
Httpool Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za Httpool Marketing mrežu.

Httpool reklame se prikazuju na svim sajtovima sa kojima httpool ima uspostavljenu saradnju (primer Httpool reklame možete pogledati na sajtu http://wannabemagazine.com/. Kada udjete u neki članak videćete reklamu na sredini teksta. Reklama se aktivira kada mišem predjete preko nje. )

Reklamiranje preko Httpool platforme je jako delotvorno jer su reklame na upadljivijem mestu na sajtovima (tipa u sred teksta, itd) i video formata su.

Digital Agency radi kompletnu reklamnu kampanju za Httpool servis. U reklamnu kampanju je uključeno:

1. Osmišljavanje koncepta reklamne kampanje

2. Odredjivanje ciljne grupe reklamiranja, targetiranje korisnika

3. Izrada reklame (Izrada banera, video klipa i tekstualnog sadržaja vaše reklame)

4. Detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamnu kampanju, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu, itd)
Baneri na Sajtovima

Vršimo kompletnu reklamnu kampanju na sajtovima trećih lica.

Kampanja se sastoji od:

1. Odredjivanja koncepta kampanje

2. Izrada reklamnih banera (format slika i video) u različitim veličinama.

3. Istraživanje pogodnih sajtova za postavku banera (odredjivanje ciljne grpupe i pronalaženje sajtova koje posećuje ta ciljna grupa)

4. Kontaktiranje sajtova koje smo odredili za plasiranje reklama. Ugovaranje cene sa sajtovima.

5. Praćenje reklamne kampanje i reagovanje u skladu sa reakcijom publike.

6. Detaljan izveštaj o posećenosti reklamne kampanje.

Mobile Friendly sajtovi se bolje kotiraju na Google-u!

Kompanija Google je krajem februara objavila vest da planira povećanje ranga onih web sajtova koji se mogu prilagoditi svim uređajima (mobilnim telefonima, tabletima itd.), odnosno povećaće rang svim web sajtovima koji su “Mobile Friendly“. Ovo je sigurno jedna od većih promena u Google Search algoritmu u poslednjih nekoliko godina koja će mnogim  vlasnicima web sajtova doneti glavobolje.

Šta sve ovo znači? Kako da proverim da li je moj sajt Mobile Friendly?

Ovo sve znači da ukoliko vaš web sajt nije tehnički konstruisan da se prilagođava mobilnim uređajima, neće dobiti zadovoljavajući rang od Google-a, odnosno dobiće minus (-) i na taj način će se manje prikazivati u Google organskoj (besplatnoj) pretrazi. Prednost u besplatnoj Google pretrazi dobijaće oni sajtovi koji suMobile Friendly i na taj način će se sabraćaj (posete) na vašem sajtu drastično smanjiti, što znači manje novih potencijalnih klijenata, manje posla, manje prihoda…

Više će se prikazivati sajtovi u besplatnoj pretrazi koji su Mobile Friendly

Od 21.04.2015 godine Google će početi sa novim rangiranjem sajtova i ova promena će uticati na sve pretrage koje se obavljaju preko mobilnih uređaja i takođe znatno će uticati i na ostale pretrage koje dolaze sa desktop uređaja.

Dakle, ako se za određene ključne reči nalazite na prvoj ili drugoj strani na Google pretrazi, sigurno će se vremenom vaš sajt za iste ključne reči pojavljivati tek na nekoj 3, 4 ili 10 strani pretrage. Ovo može da prepolovi posete Vašeg sajta u vrlo kratkom vremenskom periodu. A dugoročno možete izgubiti i do 80% novih posetasa Google besplatne pretrage.

Zašto ovo radi Google?

I ako ovo može da deluje strašno, Google je logikom zdravog razuma uveo ovu promenu. Naime, sve je veća upotreba mobilnih uređaja koji pristupaju Internetu. U 2014 godini se desilo to da je više mobilnih uređaja preko kojih se pristupa internetu nego desktop.

Ova promena će se odnositi sada za sve uređaje i rezolucije, da li se pretrage vrše preko desktop ili mobile uređaja, web sajt mora da bude Mobile Friendly. Na ovaj način će krajnji korisnici lakše dobijati relevantne i kvalitetne rezultate pretrage.

Takođe, većina marketara obeležva ovu 2015 godinu kao Mobile Godinu, odnosno sve više se pridaje značaj pristup internetu preko prenosivih uređaja.

Proverite da li je vaš web sajt Mobile Friendly!

Ovde možete da proverite sa lakoćom da li je vaš web sajt Mobile Friendly na adresi:
https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/