Koliko košta web sajt?

Pitanje na koje ste dobijali razne odgovore, tumačenja, pretpostavke i saznanja.“Web sajt može da košta između 50 do 100 eur-a.” reče jedan moj klijent. Jedan moj poznanik izjavljuje: “Ne može da košta puno, web sajtove danas svi znaju da prave, ima vas koliko hoćeš…” Takođe, imao sam iskustva i sa onima koji “kao” znaju da naprave sami web sajt: “Znaš, ja to sve znam i sam da napravim, to je prosto i jednostavno, nego nemam sada vremena zato sam tebe zvao…”. Simpatično zar ne?

Odgovori na ovakva i slična pitanja su krajnje zabavni gledajući iz mog ugla a verujem i drugim ozbiljnijim internet marketing profesionalcima. Naravno da ima puno onih koji znaju da naprave web sajt, pa nije to kvantna fizika. Web sajt može da košta i samo 50 eura, zašto da ne. Viđam reklame po netu i ljude koji rade to za mali novac, ali kada pogledam njihov rad i šta je klijent dobio imam utisak da su prevareni. Pravi preduzetnici i vlasnici firmi koji su odlučni da uspeju u svom biznisu trebaju da postave druga pitanja kao npr.:

Koje sve koristi ću imati od web sajta?

Šta je to što dobijate izradom internet prezentacije treba da bude prvo pitanje koje se postavlja prilikom razmatranja otpočinjanja internet marketinga za vašu firmu. Kako će se stvoriti nova vrednost za vašu firmu. Koji su sve to podaci koji mogu da se nalaze na web sajtu i koji  servisi mogu da se instaliraju da vam olakšaju poslovanje.

Koliko ja mogu da zaradim od web sajta?

Koliko dinara, eura itd. ću ja da zaradim? Koliko ću biti “dobar” ovog kvartala ili godine? Potrebno je uraditi analizu tržišta i vašeg biznisa i shodno tome doneti pravu odluku za izradu web sajta i njegovo optimizovanje kao polaznu osnovu za vaš budući internet marketing. Budućnost reklamiranja je internet, sada to svi shvataju.

Koje su opcije plaćanja? Da li mogu da plaćam mesečno ili tromesečno?

Proverite koje su sve opcije plaćanja sa vašim budućim specijalistom za internet marketing. Ako možete da plaćate mesečno to neće biti veliki udar na vaš budžet.

Da li mi je potrebna e-prodavnica?

Da li vam je potrebna elektronska prodavnica, da li ćete uštedeti i bolje organizovati vaš biznis na taj način?

Da da.. Ali, reci ti nama …

Koliko će to sve mene da košta?

Evo ga opet čuveno pitanje

Obzirom da je cena varijabilna predstavićemo vam analizu troškova za izradu web sajta za mala i srednja preduzeća.

 

Osnovni troškovi

Domen

Morate kupiti domen, cena zakupa domena iznosi od 10 eur do 30 eur godišnje u zavisnosti od ekstenzije, odnosno da li je .rs .com .net i tome slično.

Hosting

Cena hostinga može iznositi minimum od 20 eur do 40 eur godišnje u zavisnoti od potreba vašeg web sajta. Takođe, neophodno za funkcionisanje vašeg web sajta.

Izrada web sajta

U zavisnosti od potreba vašeg biznisa formira se cena web sajta. Pod predpostavkom da niste do sada imali web sajt i da tek počinjete sa internet marketingom, cena izrade kvalitetnog web sajta bi mogla da bude između 300 eur i 400 eur za potrebe malih i srednjih preduzeća pa naviše. Nekada u okviru ove cene možete da dobijete i besplatan hosting i domen za prvih godinu dana.

Održavanje web sajta

Vašem web sajtu je potrebno održavanje, odnosno stalno ažuriranje i kreiranje novih stranica kako bi parirali konkurenciiji i animirali postojeće i potencijalne mušterije. Nije obavezno, ali je poželjno. Održavanje sajta se može kretati od 50 eur-a za nekih do 5 promena mesečno.

Digitalno oglašavanje – Opciono

Trošak za reklamiranje na internetu (Google-u, Facebook-u ili na nekim drugim sajtovima) zavisi isključivo od vašeg budžeta. Možete se reklamirati i za 50 eur mesečno pa do nekoliko stotina ili hiljada eur-a mesečno.

Izrada web sajta

Web Dizajn

Kompletna rešenja Web Dizajna. Svi naši modeli sajtova su dizajnirani po najmodernijim principima web dizajna. Vaš sajt je vaš Digitalni Izlog i mesto gde se vi predstavljate vašim korisnicima i zato je bitno da izgled sajta bude profesionalan i da ostavlja snažan i dobar utisak.

Web Dizajn

Vaš web sajt je ogledalo vaše firme na internetu. Većina korisnika pre nego što kontaktira odredjenu firmu, prvo pogleda njen sajt i zato je bitno da web sajt bude atraktivan i upečatljiv.

Mi posvećujemo veliko vreme izradi dizajna sajta jer to smatramo ključnim faktorom za uspeh kod korisnika.

Konstantno prateći svetske trendove u web dizajnu, svojim klijentima nudimo najmodernija i najsavremenija rešenja izrade web sajta.

Pored izrade dizajna za web sajt, bavimo se i izradom dizajna reklamnih banera i bilborda, pravljenjem reklamnih video snimaka, promotivnih postera i flajera kao i profesionalnim uredjivanjem i vodjenjem stranica na društvenim mrežama.

Responsive Design

Responsive Deisgn znači da se izgled sajta automatski prilagodjava veličini uredjaja sa kojeg se koristi, odnosno vaš web sajt izgleda atraktvno i pregledno i na desktop računaru, i na tabletu i na mobilnom telefonu.

Svi naši modeli web sajtova imaju responsive design.

Web sajtovi koji imaju responsive design se bolje kotiraju na Google pretražvaču odnosno izlaze u vrhu rezultata pretrage i samim tim su posećeniji.

Admin Panel

Svi naši Web Sajtovi se dobijaju po principu “Ključ u ruke” odnosno sa admin panelom kreiranim za taj web sajt.

Pristupom u admin panel Vi možete lako i brzo ubacivati nov sadržaj na vaš sajt (slike, tekstove, kategorije), menjati boje i potpuno sami održavati vaš sajt i time štedite novac i vreme.

Ne zavisite od programera koji održava vaš sajt i nije vam potrebno kompijutersko znanje da biste održavali sajt jer je admin panel jednostavno napravljen da svi mogu da ga koriste.

Po završetku izrade sajta, dobijate uputsvo za korišćenje admin panela kao i kratku obuku i na taj način postajete potpuno nezavisni u održavanju vašeg sajta.

Google optimizacija sajta

Google Optimizacija Sajta

Google Optimizacija Sajta – SEO

(Search Engine Optimisation) je ključni faktor za pronalaženje vašeg sajta na Google pretraživaču. Optimizacija sajta za pretraživače je tu ako ste započeli sopstveni biznis i napravili divan web sajt da vaš biznis podrži. Ali, ko će da podrži vaš sajt? I njemu je često neophodna pomoć, odnosno podrška u vidu usluge optimizacije web sajta za pretraživače.
Google Optimizacija Sajta

Svi naši modeli web sajtova su potpuno optimizovani i dobijaju se sa jedinstvenom dodatnom alatkom koja vam daje sugestije kako da optimizujete vaš sajt dok ga koristite.

Jedini na tržištu svoje sajtove predajemo klijentima na korišćenje sa specijalizovanom alatkom za optimizaciju sajta. Pomoći nje možete kreirati kako želite da izgleda Vaš naslov na Google stranici, koje su ključne reči vaše stranice, opis koji želite da se prikazuje na Google pretraživaču i pored svega toga alatka vam sama govori šta nije dobro uradjeno (optimizovano) i kako lako to da ispravite tako da ste uvek sigurni da imate potpuno optimizovan web sajt.

On-site SEO

je deo optimizacije koji se radi na samom sajtu. Kodiranje, tagovi, tehnički elementi na samim stranicama i fajlovima koji su na serveru koji utiču kao faktori za rangiranje. Takođe, tu spada i organizacija web stranica, elemenata na samoj stranici, izbor, količina slika, tekstova, video materijala i ostalog, kao i njihov međusobni odnos, frekvencija dodavanja sadržaja, i mnogo toga sličnog.

Šta je Google Optimizacija Sajta ili Google SEO?

Optimizacija sajta za Google je postala popularna tehnika za privlačenje korisnika i marketing aktivnosti na internetu. Seo Optimizacija sajtova za Gugl ustvari znači prilagođavanje sajta vaše firme ili posebne delatnosti koju obavljate karakteristikama poznatih svetskih pretraživača, kako bi prilikom pretrage konkretnog pojma, vaš sajt bio na vrhu izlistanih rešenja prilikom pretrage.
Zašto je bitno optimizovati web sajt?

Optimizacija sajta

za pretračivače danas nije nikakav izbor, želja ili luksuz, danas je optimizacija nužna potreba neophodna kako Vama samima tako i Vašem biznisu u svrhu uspešnog poslovanja.

Optimizacija sajta za Google je potreba bez koje u današnje vreme ne može da uspe nijedan veb sajt, firma, pojedinac, blog i uopšte bilo ko. Ukoliko ste već uradili izradu sajta, vreme je da pređete na posao koji se zove optimizacija sajta. Ako još vek niste napravili svoju internet prezentaciju, pravo je vreme da to uradite.

Na ovaj način bi se od početka vodilo računa da se optimizacija vašeg veb sajta uradi kako treba, tako da bi ste kasnije imali mnogo manje problema sa te strane.
Zašto odabrati ?

U kontinuitetu pratimo sve poslednje trendove kod svih glavnih svetskih pretraćivača, poslednje algoritme i uopšte sve stvari koje su bitne za naš posao a to je naravno seo optimizacija za Google. Pretraživači stalno uvode neke novine u svoje rezultate pretraživanja, sve se menja veoma brzim tempom a naš posao je da sve to ispratimo i primenimo kada radimo optimizaciju sajta. Internet je kao i uopšte ceo svet posao veoma dinamično mesto gde se optimizacija sajta i druge stvari odvijaju užurbano i u deliću sekunde je nikla gomila novih sajtova, blogova a društvene mreže pružaju mogućnost praćenja raznih stvari u realnom vremenu.

Zato je bitno stalno biti u toku i optimizacija web sajta pokriva sve navedeno tako da će Vaš sajt stalno ići u korak sa svim promenama i dešavanjima na internetu.
Šta znači Gugl internetu?

Sam Gugl nudi mnoštvo servisa koji omogućavaju webmasterima da sami prate razne parametre kada je u pitanju seo optimizacija njihovog sajta. Osim toga, tu su i Gugl mesta ili Gugl local places for busness, Gugl plus kao i čitav niz drugih servisa koji vlasnicima sajtova mogu biti od neprocenjive koristi.

Internet je praktično nezamisliv kada Gugl ne bi postojao, cifre koliko korisnika interneta vrši pretraživanja za najrazličitije ključne reči su zapanjujuća, tako da onaj koga nema u njegovim rezultatima pretrage, gubi ogroman broj potencijalnih klijenata, kupaca i korisnika usluga koje nudi i optimizacija sajta mu je neophodna. Kada bi se proverile brojke na mesečnom i godišnjem nivou koliko pretraga se izvrši, bilo bi Vam potpuno jasno na kolikom ste gubitku ukoliko internet prezentacija Vašeg sajta nije prikazana na vidnom mestu u pretrazi tj. ako optimizacija sajta nije odrađena.

Internet reklamiranje

Kompletno kreiranje marketng kampanja, izrada banera, bilborda, i web dizajn reklama. Plasiranje vaših reklama na Google, Facebook kao i sve druge sajtove.
Internet Reklamiranje

Pod pojmom “Internet marketinške kampanje” podrazumevamo objedinjen proces istraživanja i kreiranja strategije Internet nastupa u odnosu na željene ciljeve.

Dobra strategija online nastupa može dati vrhunske rezultate koji u odnosu na utrošeni budžet mogu da budu i znatno uspešniji od klasičnih vidova marketinga.

Bilo da posedujete postojeći Internet biznis koji želite da učinite profitabilnijim, ili poslujete na tradicionalan način, a uviđate da Vam je potrebna strategija nastupa na Internetu ili ipak samo imate ideju da započnete Internet biznis – mi Vam možemo pomoći.

Google Reklamiranje
Facebook Reklamiranje
Youtube Reklamiranje
Httpool Reklamiranje
Baneri na Web Sajtovima

Google Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za google pretraživač.

Google reklame se prikazuju:

1. Kada pretražujete neki pojam u vrhu pretrage kao ponudjeni rezultati za tu pretragu.

2. Google ima sklopljeno partnertvo sa hiljadama domaćih i stranih sajtova, tako da se vaša reklama prikazuje u vidu banera i na svim tim sajtovima.

Reklamiranje na Google pretraživaču predstavlja najzastupljenije reklamiranje u svetu.

Mi za vas vršimo analizu ključnih reči koje bi odgovarale vašem proizvodu (reči koje se najviše pretražuju na Google-u), odabir ključnih reči, kreiranje google kampanje (trajanje kampanje, budžet…), targetiranje korisnika (vaša ciljna grupa) kao i pravljenje dizajniranih banera koji se prikazuju na sajtovima sa kojima google ima sklopljeno partnertsvo.
Facebook Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za Facebook društvenu mrežu.

Facebook reklame se prikazuju:

1. Na News Feed-u.

2. Na Home strani sa desne strane.

3. Dok gledamo slike.

Moguće je:

– Reklamirati Facebook stranicu i time skupljate Like-ove na vašoj stranici i prezentujete vašu Facebook stranicu.

– Reklamiranje vašeg sajta – Korisnici kada kliknu na reklamu odlaze direktno na vaš sajt.

– Reklamiranje odredjenog Facebook post-a. Ovaj način reklamiranja se radi ukoliko imate neke specijalne akcije ili ponude koje želite da istaknete.

Mi vam nudimo kompletnu izadu vaše Facebook reklamne kampanje u šta je uključeno: Pravljenje Facebook stranice, Profesionalno dizajniranje stranice sa dobrim slikama, profesionalnom Cover i Profile fotografijom dizajniranim u Photoshop-u, odabir ciljne grupe za reklamiranje, Izrade profesionalnih postova i fotografija koje će privući ljude da kliknu na vašu reklamu, praćenje reklamne kampanje i detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamu, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu…itd).
YouTube Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za YouTube video servis.

YouTube reklame se prikazuju:

1. U video formatu pre nego što počne video klip na koji je korisnik ušao. Korisnik nakon 15 sekundi vaše reklame može da klikne da predje na gledanje video klipa ili da ostane da gleda vašu reklamu.

2. Tokom trajanja video klipa na koji je korisnik ušao. Baner format.

3. U sugestijama za gledanje narednih video klipova.

Reklamiranje pomoću video sadržaja je jako delotvorno jer korisnik sluša i gleda reklamu i time se postiže najbolji efekat reklamiranja.

Digital Agency radi kompletnu reklamnu kampanju za YouTube servis. U reklamnu kampanju je uključeno:

1. Osmišljavanje koncepta reklamne kampanje

2. Odredjivanje ciljne grupe reklamiranja, targetiranje korisnika

3. Izrada reklame (Izrada banera, video klipa i tekstualnog sadržaja vaše reklame)

4. Detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamnu kampanju, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu, itd)
Httpool Reklamiranje

Izrada kompletne reklamne kampanje za Httpool Marketing mrežu.

Httpool reklame se prikazuju na svim sajtovima sa kojima httpool ima uspostavljenu saradnju (primer Httpool reklame možete pogledati na sajtu http://wannabemagazine.com/. Kada udjete u neki članak videćete reklamu na sredini teksta. Reklama se aktivira kada mišem predjete preko nje. )

Reklamiranje preko Httpool platforme je jako delotvorno jer su reklame na upadljivijem mestu na sajtovima (tipa u sred teksta, itd) i video formata su.

Digital Agency radi kompletnu reklamnu kampanju za Httpool servis. U reklamnu kampanju je uključeno:

1. Osmišljavanje koncepta reklamne kampanje

2. Odredjivanje ciljne grupe reklamiranja, targetiranje korisnika

3. Izrada reklame (Izrada banera, video klipa i tekstualnog sadržaja vaše reklame)

4. Detaljan izveštaj o vašoj reklamnoj kampanji (koliko je ljudi videlo vašu reklamnu kampanju, koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu, itd)
Baneri na Sajtovima

Vršimo kompletnu reklamnu kampanju na sajtovima trećih lica.

Kampanja se sastoji od:

1. Odredjivanja koncepta kampanje

2. Izrada reklamnih banera (format slika i video) u različitim veličinama.

3. Istraživanje pogodnih sajtova za postavku banera (odredjivanje ciljne grpupe i pronalaženje sajtova koje posećuje ta ciljna grupa)

4. Kontaktiranje sajtova koje smo odredili za plasiranje reklama. Ugovaranje cene sa sajtovima.

5. Praćenje reklamne kampanje i reagovanje u skladu sa reakcijom publike.

6. Detaljan izveštaj o posećenosti reklamne kampanje.

Mobile Friendly sajtovi se bolje kotiraju na Google-u!

Kompanija Google je krajem februara objavila vest da planira povećanje ranga onih web sajtova koji se mogu prilagoditi svim uređajima (mobilnim telefonima, tabletima itd.), odnosno povećaće rang svim web sajtovima koji su “Mobile Friendly“. Ovo je sigurno jedna od većih promena u Google Search algoritmu u poslednjih nekoliko godina koja će mnogim  vlasnicima web sajtova doneti glavobolje.

Šta sve ovo znači? Kako da proverim da li je moj sajt Mobile Friendly?

Ovo sve znači da ukoliko vaš web sajt nije tehnički konstruisan da se prilagođava mobilnim uređajima, neće dobiti zadovoljavajući rang od Google-a, odnosno dobiće minus (-) i na taj način će se manje prikazivati u Google organskoj (besplatnoj) pretrazi. Prednost u besplatnoj Google pretrazi dobijaće oni sajtovi koji suMobile Friendly i na taj način će se sabraćaj (posete) na vašem sajtu drastično smanjiti, što znači manje novih potencijalnih klijenata, manje posla, manje prihoda…

Više će se prikazivati sajtovi u besplatnoj pretrazi koji su Mobile Friendly

Od 21.04.2015 godine Google će početi sa novim rangiranjem sajtova i ova promena će uticati na sve pretrage koje se obavljaju preko mobilnih uređaja i takođe znatno će uticati i na ostale pretrage koje dolaze sa desktop uređaja.

Dakle, ako se za određene ključne reči nalazite na prvoj ili drugoj strani na Google pretrazi, sigurno će se vremenom vaš sajt za iste ključne reči pojavljivati tek na nekoj 3, 4 ili 10 strani pretrage. Ovo može da prepolovi posete Vašeg sajta u vrlo kratkom vremenskom periodu. A dugoročno možete izgubiti i do 80% novih posetasa Google besplatne pretrage.

Zašto ovo radi Google?

I ako ovo može da deluje strašno, Google je logikom zdravog razuma uveo ovu promenu. Naime, sve je veća upotreba mobilnih uređaja koji pristupaju Internetu. U 2014 godini se desilo to da je više mobilnih uređaja preko kojih se pristupa internetu nego desktop.

Ova promena će se odnositi sada za sve uređaje i rezolucije, da li se pretrage vrše preko desktop ili mobile uređaja, web sajt mora da bude Mobile Friendly. Na ovaj način će krajnji korisnici lakše dobijati relevantne i kvalitetne rezultate pretrage.

Takođe, većina marketara obeležva ovu 2015 godinu kao Mobile Godinu, odnosno sve više se pridaje značaj pristup internetu preko prenosivih uređaja.

Proverite da li je vaš web sajt Mobile Friendly!

Ovde možete da proverite sa lakoćom da li je vaš web sajt Mobile Friendly na adresi:
https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Google Plaćanje Po Kliku

CPCCost Per Click – (cena po kliku) se još naziva i Pay-Per-ClickPPC (plaćanje po kliku). CPC model internet plaćenog reklamiranja je popularan zato što ima mogućnost da prati povrat investicije (Return On Investment, skraćeno ROI). Sve funkcioniše na bazi licitacije. Model koristi licitiranje za cenu po kliku kako bi se plaćalo samo kada neko zaista klikne na oglas i poseti određenu stranicu odnosno veb sajt.

Licitiranje za cenu po kliku pruža sledeće opcije:

Automatsko licitiranje
Ovo je najlakši način davanja ponuda. Odredi se dnevni budžet i dozvoli se da ovaj model sam prilagodi ponude za cenu po kliku tako da oglašivač ostvari najveći mogući broj ciljanih klikova u okviru tog budžeta.

Oglašivač može da preuzme punu kontrolu nad ponudama za cenu po kliku. Opcija ručnog licitiranja omogućava da oglašivač sam odredi ponude na nivou oglasne grupe, kao i za pojedinačne ključne reči ili odredišta za plasman oglasa, kako bi bio siguran da je za klikove koji su najvažniji ponudio tačno onoliko koliko je želeo.Licitiranje za cenu po kliku znači da se plaća za svaki klik na oglase. Oglašivač podešava ponude za cenu po kliku kako bi obavestio model CPC koliko je spreman da plati za svaki klik.

Za svaku oglasnu kampanju se može izabrati opcija za licitiranje da bi oglašivač odredio za koje radnje u vezi sa oglašavanjem plaća i koliko će platiti. Dostupne opcije licitiranja su licitiranje za cenu po kliku (plaća se za svaki klik na oglas), licitiranje za cenu po akviziciji / konverziji (plaća se za svaku konverziju) ilicitiranje za cenu za hiljadu prikaza (plaća se u zavisnosti od toga koliko često se oglasi prikazuju).

Ako neko klikne na oglas, taj klik oglašivača neće koštati više od iznosa ponude za maksimalnu cenu po kliku koju je odredio. CPC model reklamiranja deli rizik između izdavača i oglašivača. Kampanja sa manjim brojem klikova je loša za izdavača zato što dobija manju zaradu dok oglašivač minimizira cenu za reklamiranje. Kampanja sa mnogo klikova a slabim konverzijama (npr. prodaja) je dobra za izdavača koji maksimizira svoju zaradu ali nije dobra za oglašivača zbog velikog troška ulaganja a uz malu zaradu.

Cilj je naravno da se podeli rizik i nagrada podjednako koliko je to moguće između dve strane, između izdavača i oglašivača. Oglašivači postavljaju svoje reklame na određene web sajtove koji su deo programa tj. CPC modela što im dozvoljava da prate stopu učestalosti klikova, cenu po kliku i stopu konverzije.

Stvarna cena po kliku

Maksimalna ponuda za cenu po kliku je najveći iznos koji će obično biti naplaćen za klik, ali će često biti naplaćeno i manje – ponekad mnogo manje. Krajnji iznos koji se naplaćuje za klik naziva se stvarna cena po kliku. Stvarna cena po kliku je često manja od maksimalne cene po kliku, zato što najviše što ćete platiti na aukciji predstavlja najmanji iznos neophodan da se zadrži pozicija oglasa i forma oglasa koji se prikazuje sa oglasom, npr. linkovi do sajta itd.

Da bi se shvatilo kako ovo funkcioniše, važno je da se shvati koncept ocene kvaliteta i ranga oglasa.Ocena kvaliteta predstavlja merilo koje pokazuje koliko su oglas i odredišna stranica relevantni i korisni za ljude koji ih vide. Zasnovana je na stopama učestalosti klikova i drugim faktorima. Ocena kvaliteta se kombinuje sa maksimalnom ponudom za cenu po kliku i očekivanim uticajem dodataka i drugih formata oglasa da bi se utvrdio rang oglasa. Prilikom procene očekivanog uticaja dodataka i formata oglasa, u obzir se uzimaju faktori kao što su relevantnost, stope učestalosti klikova i uočljivost dodataka ili formata na stranici rezultata pretrage.

Zatim se koristi rang oglasa svakog oglašavača kako bi se utvrdilo gde će se oglas prikazivati i koji tipovi dodataka i drugih formata oglasa će se prikazivati sa oglasom (odnosno da li će se oglas ili format oglasa uopšte prikazivati).

Evo jednog primera:

Ako oglašavač koji se nalazi odmah ispod konkurencije da ponudu od 2,00 EUR, a kvalitet oglasa tog oglašavača je isti kao kvalitet oglasa konkurencije (i ima dodatke i formate oglasa sa istim učinkom), obično je potrebno da se ponudi jedan cent više od 2,00 EUR da bi se oglašivač rangirao bolje od konkurencije i ipak zadržao poziciju i formate oglasa. To je najviše što će oglašivač platiti (oko 2,01 EUR), bez obzira na to da li je ponuda oglašivača 3,00 EUR, 5,00 EUR ili više jer je maksimalna ponuda konkurencije 2,00 EUR.

Ako konkurencija koja se nalazi odmah ispod oglašivača da ponudu od 2,00 EUR i ima kvalitetniji oglas oglašivača, oglašivač će platiti oko jedan cent više od onoga što je potrebno da bi se postigao isti viši rang oglasa kao ta konkurencija (i ipak zadržali poziciju i formate oglasa), ali nikad više od maksimalne ponude za cenu po kliku (osim ako se ne podešava prilagođavanje ponuda ili koristi poboljšana cena po kliku).

Podešavanje prilagođavanja ponude

U zavisnosti od potreba, nekada klik više vredi ako dolazi sa npr. mobilnog uređaja, u određeno doba dana ili sa određenih lokacija. Podešavanjem prilagođavanja ponude u poboljšanim kampanjama može da se poveća ili smanji ponuda da bi se dobila veća kontrola nad tim kad i gde se oglas prikazuje.

Prilagođavanje ponude predstavlja procentualnu promenu ponuda. Može se povećati ili smanjiti svaka ponuda u poboljšanoj kampanji da bi bila više ili manje konkurentna za prikazivanje oglasa na različitim uređajima, lokacijama, u određeno doba dana i još mnogo toga. Ponude se mogu prilagoditi i na osnovu učinka oglasa, što će pomoći da se poboljša povraćaj ulaganja.

Ako se koriste prilagođavanja ponude, potrošnja za pojedinačne klikove može da varira, ali se ukupni dnevni budžet neće promeniti, odnsono budžet koji je definisao oglašivač.

Prilagođavanja ponude se mogu podesiti za lokacije, vremenske rasporede oglasa i uređaje.

Poboljšana cena po kliku

Poboljšana cena po kliku predstavlja funkciju licitiranja koja povećava oglašivačevu ponudu za klikove za koje postoji veća verovatnoća da će dovesti do prodaje ili konverzije na veb- sajtu. Na taj način može se ostvariti veća vrednost od budžeta za oglašavanje. Dakle u pitanju je funkcija licitiranja koja traži aukcije oglasa za koje postoji veća verovatnoća da će dovesti do prodaje, a zatim povećava oglašivačevu maksimalnu ponudu za cenu po kliku za najviše 30 procenata kako bi bila konkurentnija za te klikove. Kada sistem vidi aukcije koje ne deluju obećavajuće, smanjuje se ponuda oglašivača. Na ovaj način može se ostvariti veći broj prodaja i konverzija za novac koji se troši na oglašavanje.

Kako do sajta?

Web sajt ne predstavlja više samo potrebu da imate web sajt, već sve više dobija marketinški značaj i utiče na bolje pozicioniranje i poslovanje vaše firme.

Važno je da izradu web sajta prepustite profesionalcima koji ne misle samo na izgled web sajta već da preko web sajta povećate promet proizvoda ili usluga.

Pravilnom upotrebom programerskih alata i dizajnerskih veština izrade web sajta moguće je približiti vaše proizvode ili usluge posetiocima sajta.
Naš tim pruža kompletnu uslugu izrade web sajta za velika i mala preduzeća.

Zašto baš mi?

– zato što ne radimo web sajtove po šablonima,
– imamo dugogodišnje iskustvo izrade web sajtova,
– registrovano smo preduzeće,
– poslove definišemo Ugovorom,
– crtamo sopstveni dizajn – pišemo programski kod.

Zato što završavate sve na jednom mestu:
web sajt, logo, pripremu materijala za štampu, internet marketing.
Zakažite sastanak da popričamo o izradi web sajta.

1: Odaberite Model Sajta

Odaberite model sajta koji najviše odgovara vašim potrebama. Predstavljamo vam više od 100 modela gotovih sajtova medju kojima ćete naći najrazličitije tipove sajtova koji odgovaraju svačijim potrebama.

2: Prilagodjavanje Vašim Potrebama

Nakon odabira modela sajta, model se prilagodjava vašim potrebama, odnosno umesto teksta, slika, kategorija i ostalog sadržaja na Demo verziji, ubacuje se vaš sadržaj po vašoj želji.

3: Gotovo!

Vaš sajt se nalazi na internet adresi koju ste vi odabrali i spreman je za sve vaše korisnike. Ovo je najbrži, najmoderniji i najelegantniji način da dodjete do svog sajta. Mi vam garantujemo kvalitet, brzinu i sigurnost.

Prilagodjeni svim ekranima

Svi naši web sajtovi su prilagodjeni svim dimenzijama ekrana, odnosno ukoliko sajt gledate putem mobilnog telefona, on se automatski prilagodi za tu veličinu ekrana.

Najmoderniji Dizajn

Naši sajtovi poseduju najmoderniji dizajn po ugledu na vodeće svetske web sajtove. Konstantno pratimo trend web dizajna i unapredjujemo naše modele.

Optimizovani za Google

Optimizovan sajt znači da izlazite medju prvim rezultatima pretrage. U naše modele sajtova smo uložili puno vremena i truda da bi svi naši sajtovi bili potpuno optimizovani i uvek u vrhu pretrage.

Da li je Vaš sajt bezbedan?

Od 24. jula 2018. Chrome će za svaki sajt koji ne koristi SSL sertifikat prikazivati uputstvo da sajt „Nije bezbedan ili opasan“ !

Da ne biste došli u situaciju da Vas klijenti zovu i obaveštavaju da imate virus na sajtu ili ko zna šta (ne znamo kako će to ljudi tumačiti) rešite ovaj problem unapred. Ukoliko imate ssl sertifikat bezbednosti instaliran na sajt umesto upozorenja prikazivaće se zeleni katanac koji znači da je veza bezbedna.

Zašto nas google uopšte muči ovim promenama?

Google želi da unapredi kompletan web pa je ovo jedan od načina da to i učini. Ne samo da će veza biti kriptovana i sigurna pa niko neće moći da špijunira interakciju korisnika sa sajtom nego se otvara mogućnost za ubrzano učitavanje sajta. Naime, samo sajtovi sa SSL sertifikatom imaju mogućnost da koriste http2 protokol. Ovaj protokol omogućava da uređaj sa koga se pristupa sajtu učitava od jednom sve što se nalazi na sajtu a ne jedno po jedno. To je naročito važno za mobilne uređaje jer oni, ukoliko nisu priključeni na wi fi, imaju značajno sporiju internet vezu.

Proverite status svog sajta

Proverite da li je veza sajta bezbedna

Ako želite da proverite da li je neki sajt siguran za posetu proverite ikonice koje stoje ispred adrese sajta. Chrome će Vas obavestiti ukoliko taj sat ne možete da pregledate bezbedno.

  1. Ikonice statusa:
  2. Катанац Siguran
  3. Информације Ili nije bezbedan ili ima dodatnih informacija
  4. Опасност Opasan sajt

Ukoliko želite da proverite da li Vaš sajt već podržava http2 protokol koji omogućava ubrzano učitavanje sajta idite na keycdn tool koji to proverava.

Evo šta Telegraf ima da kaže na ovu temu.

Seo optimizacija

ON SITE SEO

Pružamo svojim klijentima usluge ON SITE seo optimizacije sajta, odnosno tehničke optimizacije sajta kao i sadržaja na njemu. Provera ispravnosti koda, praviljno postavljanje tagova i ključnih reči, URL-ova, kreiranje pravilne strukture sajta. I još mnogo toga.

OFF SITE SEO

OFF SITE SEO optimizacija predstavlja SEO aktivnosti poput link buildinga (izgradnje kvalitetnih i relevantnih dolaznih linkova), socialnih signala, analizu konkurencije itd.. Ovo je vrlo delikatan proces koji je potrebno da sprovode SEO profesionalci kako biste izbegli Guglove kazne.

Kreiranje SEO sadržaja

Jedna od najvažnijih stavki, kako za korisnike, tako i za pretraživače je kvalitetan sadržaj. Mi vam možemo ponuditi usluge kreiranja vrhunskog sadržaja, bilo da je on u obliku teksta, video snimka, infografika i sl. Prepustite kreiranje sadržaja nama i kvalitet je zagarantovan

FUll SERVICE SEO USLUGE

SEO optimizacija vašeg sajta može biti naša briga. Dozvolite nam da vodimo celokupan proces SEO optimizacije za vas. U tom slučaju, vi se u potpunosti možete prepustiti vođenju svog posla, dok bismo se mi postarali da svakog meseca vidite rezultate našeg rada kroz detaljne mesečne izveštaje

SEO optimizacija je proces koji vam može doneti mnogo novih poseta a samim tim i kupaca, ali je isto tako i proces koji vam može upropastiti poslovanje. Zbog toga je od krucijalnog značaja da SEO optimizaciju prepustite ljudima koji se time profesionalno bave i koji imaju dokazane i merljive rezeltate. Naše iskustvo i rezultati su garant kvaliteta naših SEO usluga. Zahvaljujući postignutim rezultatima, kao i profesionalnom odnosu prema klijentima, naša kompanija je prerasla tržište Srbije i Balkana, pa trenutno pružamo naše SEO usuge klijentima sa svih krajeva sveta. Proverite zbog čega nam klijenti širom sveta ukazuju poverenje i prepuštaju svoj biznis u naše ruke

Off site optimizacija za google

Velika većina spoljnih činilaca koji bitno utiču na organske rezultate pretraživanja imaju velike veze sa Off site SEO optimizacija Internet stranica. Tu su velike rasprave u posljednjih nekoliko godina da se na lestvici rezultata to jest SERPU može bitno uticati putem društvenih medija izvan tradicionalne gradnje linkova. To je tačno, i nastaviće se o tome sve više raspravljati jer očito lajkovi na facebooku, broj Google+ lajkova, broj twittova imaju veliki uticaj na SERP.

Čini se da postoji nekoliko tema unutar SEO optimizacije ili digitalnog marketinga. Svi znamo da pre bilo kakve optimizacije moramo napraviti web stranicu. Pošto pričamo o SEO taktikama, postalo je očito da je off-site SEO jezgro same SEO optimizacije.

Ključne reči, anchor tekst & vrednost linka

Vi apsolutno morate imati strategiju koja se temelji na dubokoj analizi ključnih reči prema kojima morate uložiti napor za kvalitetan link building.

Morate pronaći ključne reči koje imaju najveću verovatnost dovođenja saobraćaja na stranicu i postaviti te pojmove kao svoj cilj.

Ove reči postaju anchor tekst, ali nemojte upasti u SEO zamku. Evo čestog problema – Želim rangiranje za “muške jakne” i tako sve linkove radim s “muške jakne” kao anchor tekst. Ovo je greška.

Umerenost i diverzifikacija su važna načela u odabiru anchor teksta. Ako budete linkovali kroz “muške zimske jakne” i “jeftine muške jakne” učinićete sve puno prirodnije. Na ovaj način SEO funkcioniše.

Diverzifikacija se ne odnosi samo na anchor tekst nego delom od “dofollow” i “nofollow” linkova. Mnogi prilikom gradnje linkova pogreše jer grade samo dofollow linkove, gotovo 100 posto prema stranici. Da li to izgleda prirodno? Ne.

Iako će direktna vrednost “nofollow” linka biti manja nego “dofollow”, indirektna vrednost diversifikacije celokupne strategije gradnje linkova, učiniće dobro jer pretraživači vole raznovrsne linkove koji se grade na prirodan način.

Borite se za zdravu mešavinu linkova koji dolaze u na vašu stranicu, na pod-kategorije stranice, i na stranice proizvoda. Ako ste radili link building sa anchor tekstom “muške jakne” onda linkujte sadržaj koji u naslovu i u telu teksta sadrži pojam “muške jakne”.

Google Paranoja

Teško je imati raspravu o linkovanju bez razgovora o algoritmu. Obilje ecommerce webmastera su se bojali da će Google ili kažnjavati njihove stranice, jer imaju dolazne linkove za koje veruju da su niskog kvaliteta sadržaja na stranici i koji mora biti kažnjen.

Ako ste stvorili ogromne količine nisko-kvalitetnog sadržaja na svojoj stranici, šanse za kazne od Googlea zbog nekoliko ulaznih linkova je prilično niska (iako mali stupanj paranoje je dobra stvar kada je u pitanju SEO ). Međutim, vrlo verovatno da će ulazni linkovi biti potcenjeni.

Potrošite vremen da uradite ono pravo. Ne žurite u link building bez jasne strategije i ne mislim da je to čista igra brojeva.

Važnost i kvalitet odlika je dobre link building kampanje. Bilo da ste gradili linkove kroz blogging, video distribuciju, izveštaje, saopštenja, uvek se fokusirajte na krajnjeg korisnika i vrednosti koje vaš sadržaj nudi.