Off site optimizacija za google

Velika većina spoljnih činilaca koji bitno utiču na organske rezultate pretraživanja imaju velike veze sa Off site SEO optimizacija Internet stranica. Tu su velike rasprave u posljednjih nekoliko godina da se na lestvici rezultata to jest SERPU može bitno uticati putem društvenih medija izvan tradicionalne gradnje linkova. To je tačno, i nastaviće se o tome sve više raspravljati jer očito lajkovi na facebooku, broj Google+ lajkova, broj twittova imaju veliki uticaj na SERP.

Čini se da postoji nekoliko tema unutar SEO optimizacije ili digitalnog marketinga. Svi znamo da pre bilo kakve optimizacije moramo napraviti web stranicu. Pošto pričamo o SEO taktikama, postalo je očito da je off-site SEO jezgro same SEO optimizacije.

Ključne reči, anchor tekst & vrednost linka

Vi apsolutno morate imati strategiju koja se temelji na dubokoj analizi ključnih reči prema kojima morate uložiti napor za kvalitetan link building.

Morate pronaći ključne reči koje imaju najveću verovatnost dovođenja saobraćaja na stranicu i postaviti te pojmove kao svoj cilj.

Ove reči postaju anchor tekst, ali nemojte upasti u SEO zamku. Evo čestog problema – Želim rangiranje za “muške jakne” i tako sve linkove radim s “muške jakne” kao anchor tekst. Ovo je greška.

Umerenost i diverzifikacija su važna načela u odabiru anchor teksta. Ako budete linkovali kroz “muške zimske jakne” i “jeftine muške jakne” učinićete sve puno prirodnije. Na ovaj način SEO funkcioniše.

Diverzifikacija se ne odnosi samo na anchor tekst nego delom od “dofollow” i “nofollow” linkova. Mnogi prilikom gradnje linkova pogreše jer grade samo dofollow linkove, gotovo 100 posto prema stranici. Da li to izgleda prirodno? Ne.

Iako će direktna vrednost “nofollow” linka biti manja nego “dofollow”, indirektna vrednost diversifikacije celokupne strategije gradnje linkova, učiniće dobro jer pretraživači vole raznovrsne linkove koji se grade na prirodan način.

Borite se za zdravu mešavinu linkova koji dolaze u na vašu stranicu, na pod-kategorije stranice, i na stranice proizvoda. Ako ste radili link building sa anchor tekstom “muške jakne” onda linkujte sadržaj koji u naslovu i u telu teksta sadrži pojam “muške jakne”.

Google Paranoja

Teško je imati raspravu o linkovanju bez razgovora o algoritmu. Obilje ecommerce webmastera su se bojali da će Google ili kažnjavati njihove stranice, jer imaju dolazne linkove za koje veruju da su niskog kvaliteta sadržaja na stranici i koji mora biti kažnjen.

Ako ste stvorili ogromne količine nisko-kvalitetnog sadržaja na svojoj stranici, šanse za kazne od Googlea zbog nekoliko ulaznih linkova je prilično niska (iako mali stupanj paranoje je dobra stvar kada je u pitanju SEO ). Međutim, vrlo verovatno da će ulazni linkovi biti potcenjeni.

Potrošite vremen da uradite ono pravo. Ne žurite u link building bez jasne strategije i ne mislim da je to čista igra brojeva.

Važnost i kvalitet odlika je dobre link building kampanje. Bilo da ste gradili linkove kroz blogging, video distribuciju, izveštaje, saopštenja, uvek se fokusirajte na krajnjeg korisnika i vrednosti koje vaš sadržaj nudi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *