Dizajn web sajta

Dizajn web sajta usko je vezan za namenu web sajta.
Dizajn web sajta može biti:
napadan-nenapadan,
dosadan-zanimljiv,
monoton-interesantan,
komplikovan-jednostavan…

Dizajn web sajta se sastoji od manjih segmenata na sajtu koji čine celokupan dizajn web sajta: boja, font, raspored elemenata na stranici, dizajn manjih segmenata, a svaki od njih može imati različite ciljeve.

Često se u našem poslu (izrade web sajta) susrećemo sa onim što Vam se sviđa ili Vam se svidelo kod drugog web sajta, ali se to nikako ne uklapa u cilj i namenu Vašeg web sajta.

Naš, najiskreniji, savet je da dizajn web sajta prepustite web dizajneru, koji Vam radi dizajn web sajta.

Naravno, sugestije i kritike su uvek dobro došle posebno ako su one opravdane. Loša sugestija i pristup je kad klijent kaže ja hoću taj font jer mi se on sviđa, pri čemu ne primećuje:
da li se taj font uklapa u sveukupan dizajn web sajta,
da li se taj font plaća ili je njegovo korišćenje besplatno – GPL licenca.

Podrška i održavanje web sajtova

Pružamo uslugu kompletnog održavanja web sajta na dnevnom, nedeljnom, mesečnom ili godišnjem nivou, a sve u zavisnosti od Vaših potreba.

Pored usluge održavanja web sajta obavljamo uslugu održavanja:
koda web sajta,
baze podataka, i
servera.

Zakup domena

Obavljamo uslugu zakupa internacionalnih i nacionalnih domena.

Cenu zakupa domena ne naplaćujemo za period od prvih godinu dana od dana uplate izrade web sajta.

Hosting za potrebe web sajta

Nudimo zakup hostinga za potrebe web sajta, kao i druge namene a sve u zavisnosti od Vaših potreba.
Hosting koji nudimo ima veliki (neograničen) kapacitet.

Uz hosting prostor nudimo i Webmail neograničenog kapaciteta.

Cenu zakupa hostinga ne naplaćujemo za period od prvih godinu dana od dana uplate izrade web sajta.

Webmail

Svaki korisnik hosting prostora dobija mogućnost korišćenja Webmaila čiji je kapacitet neograničen i po pitanju broja email adresa i po pitanju kapaciteta.

Cena izrade web sajta

Konačnu cenu možemo definisati nakon sastanka sa Vama, na kom ćemo utvrditi:
– kakav web sajt želite i
– koja je funkcija web sajta.

Predlažemo da nas kontaktirate kako bi ugovorili sastanak i popričali o web sajtu i najpovoljnijim rešenjima, koja zadovoljavaju Vaše potrebe.

Internet prodaja

Pružamo uslugu izrade internet prodavnice (e-commerce) na osnovu Vaše specifikacije.

Održavanje web sajta

Pored izrade web sajta pružamo uslugu održavanja.
Pod održavanjem web sajta podrazumevamo izmene na web sajtu. Uslugu održavanja web sajta pružamo na dnevnom, nedeljnom, mesečnom i godišnjem nivou. Pored održavanja web sajta pružamo i uslugu održavanja servera i drugih aplikacija na webu.

Cena održavanja web sajta zavisi od obima posla i ona se dogovara sa Vama.
Cena održavanja web sajta nije uračunata u cenu izrade web sajta, zakupa hostinga ili domena.

SEO optimizacija web sajtova za pretraživače

Svaki vlasnik web sajta želi da mu web sajt bude bar na prvoj stranici web pretraživača, a ako je na prvom mestu, prve stranice, onda je to “pun pogodak”.
Od 1998. godine, od kako se bavimo izradom web sajtova SEO optimizacija, odnosno način (logika) na koji je neki web sajt bio na prvom mestu pretraživača ili nije se više puta menjao.
Zbog sve veće pojave web sajtova na internetu web pretraživači su pooštravali-unapređivali programske kodove koji određuju, koji web sajt će biti na prvom mestu pretrage, a koji neće ili se neće uopšte naći u rezultatima pretrage.

Naš tim Vam može obezbediti da Vaš web sajt bude na prvoj stranici internet pretraživača, bez potrebe da plaćate pretraživaču naknadu za oglašavanje (Google Ad Words).

U nekim situacijama je potrebno korišćenje i servisa Google Ad Words, ali prioritet nam je da uštedimo Vaš novac.

Oglašavanje Vašeg web sajta preko servisa Google Ad Words možete obaviti sami – za to Vam nije potrebno angažovanje stručnjaka.

Izrada sajta za vašu firmu

U startu bi trebalo da rešimo dilemu kome je potreban web sajt. Ako imate veliku ili malu firmu, ako prodajete robu ili usluge odgovor je isti. Deinitivno ako imate firmu – trebalo bi da imate i web sajt.

To bi bila neka vrsta izloga, oglasne table, kataloga u elektronskom obliku.

Izlog – koliko god da je lep, ukusno dizajniran i ispunjen sadržajem dostupan je samo pogledima koji se nalaze neposredno ispred njega. Katalog,reklamni letaki sl. je dobra reklama i obaveštenje, samo ako je u rukama potencijalnog kupca.Morali bismo preplaviti tržište katalozima i flajerima, da bismo našli nekolicinu potencijalnih kupaca, koje baš interesuje naša roba ili usluga

A kako stvari stoje sa web sajtom. On je izložen na trenutno najprometnijem mestu na svetu – na internetu.

To je mesto ukrštanja preko 20 miliona pogleda. Svima je trenutno dostupan u bilo koje doba dana i na bilo kojoj lokaciji. Ljudi vole danas da krstare talasima interneta iz udobnih fotelja i pretraže sve što je na ponudi, dodatna obaveštenja pribave telefonom, a kupovinu obave opet direktno u prodavnici, samo na osnovu prethodnog odaberu favorita.

E sad smo kod druge stavke – potrebno je imati svoj web sajt, ali nije tu kraj priče. Nije dovoljno samo se kratko oglasiti na internetu, pa ko Vas vidi – vidi.

Bitno je kakav je sajt. Pre svega da bude dizajniran – da odgovara Vašoj vrsti posla, da bude upečatljiv i da privuče pogled u prve dve sekunde, a onda bogat sadržajem koji se naslućuje već iz naslova, da vodi posetioca kroz stavke, kao da je fizički došao u Vaš prostor, pa razgleda sve što želite da mu pokažete.

Zatim da što jasnijim tekstom i dobrom fotografijom stvori viziju vašeg poslovanja.

I na kraju vrhunac, da budete na ponudi baš onome ko traži tačno ono što vi nudite.

Složićete se sa mnom da je teško nekoga ubediti da mu nešto treba, ali u ovom trenutku mnogo ljudi traži baš Vašu robu ili uslugu, a da ne zna za Vas. Kupci ukucaju u pretraživač ključnu reč – ono što oni traže. Pretraživač odabere one sajtove koji to nude. Da bi se Vaš sajt pojavio u ponudi potrebno je da bude tako napravljen, da ga pretraživači uopšte vide, a osim toga, da bude posebno optimizovan pa da ga pretraživači postave na jedno od prvih deset mesta. Dalje od toga ne idu ni oni najuporniji.

POZIVAM VAS DA SLEDEĆIH NEKOLIKO MINUTA PROVEDETE U PRIJATNOM PREGLEDANJU OSTALIH STRANA SAJTA, PA AKO VAM SE UČINI ZANIMLJIVO I VREDNO PAŽNJE VRATITE SE  NA OVU POZICIJU NA STARTNOJ STRANI!

Evo ako ste pažljivo pročitali moje strane po nekom redosledu, imate sliku celog procesa – šta ja to radim. Ako sebe ubrajate u one koji uvek znaju šta hoće, složićete se sa mnom da treba samo iz tih stavki da postavite svoju želju. Ne bih da to sad kitim slatkim i teškim rečima, da bih zadobio Vaše poverenje i da prizivam u pomoć svoje reference – za koga sam sve i šta dobro radio, nego jednostavno obećanje da ću Vam posvetiti zasluženo vreme.

Želja mi je da nakon ovoga čitanja pritisnete dugme KONTAKT, popunite poruku i tako počnemo saradnju u kojoj ću Vam sigurno pomoći da svoje poslovanje proširite na mnogo novih klijenata. Za uspeh ne treba mnogo samo „TREBA ZNATI GDE TRAŽITI“.

Sajtovi prilagođeni mobilnim uređajima

Da li ste znali da imate samo nekoliko sekundi da zainteresujete korisnika koji surfuje Vašim sajtom? Kako zadržati nekoga baš na Vašem sajtu naspram hiljada drugih web sajtova koji postoje? Većina ljudi će otići u roku od nekoliko sekundi ako ne nađe neku bitnu informaciju na Vašem sajtu ili ako se sajt ne ucita za 2 sekunde. To je problem koji moramo rešiti i veoma je izražen na mobilnim uređajima koji koriste znatno sporiji internet od desktop računara.

Ako se izradi web sajta ne pristupi profesionalno, već jednostavno nabacujući sadržaj, bez krajnjeg cilja ili prosečnog korisnika u vidu, može se učiniti više štete nego koristi za vaš biznis.

Naši glavni ciljevi pri realizaciji svih projekata su zadržavanje korisnika na sajtu i pružanje važnih informacija, kroz dopadljiv dizajn i lakoću korišćenja.

Koliko košta optimizacija?

Optimizacija može koštati dosta, ali ni blizu onome koliko bi koštala mesečna reklama u nekom mediju, ni blizu koliko bi koštala reklama na televiziji, ni blizu koliko bi koštao bilbord na iole prometnom mestu u gradu. Kontaktirajte nas i dobićete besplatnu procenu svih troškova optimizacije i kampanje, a rezultati su sigurni.

Svakim danom se pojavljuje sve više sajtova koji su Vaša direktna konkurencija, a svi oni već koriste ili će početi da koriste optimizaciju. U 2018. godini, sajt bez optimizacije je sajt koji ne postoji. Budite primećeni, zadržite postojeće i osvojite potencijalne klijente! Ulaganje u SEO je ulaganje u budućnost Vašeg poslovanja.

Ukoliko Vaš sajt nije u prvih 10 rezultata na Google-u, svakodnevno gubite dragocene posetioce sajta i potencijalne kupce prepuštate svojoj konkurenciji! Razlika između desete i jedanaeste pozicije na guglu je drastična. Na drugu stranu retko ko odlazi.

U naše osnovne delatnosti spadaju optimizacija (SEO) i dizajniranje web sajtova pri čemu koristimo najnovija i tehnološki inovativna rešenja. Javite nam se za besplatnu procenut stanja Vašeg vebsajta ili sami proverite na pingdomu.

Izrada sajtova

Pravimo klasične sajtove u HTML/CSS-u, ali pravimo i zahtevnije sajtove u WordPress-u.

Trudimo se da naši sajtovi budu brzi za učitavanje, kompatibilni za sve internet browser-e, prijatni za oko i optimizovani za pretraživače.

Šta je bitno kod izrade internet prezentacije?
Ona mora biti dobrog izgleda i funkcionalna, ove dve stvari se moraju poklopiti, jer jedna bez druge ne funkcionišu.

Postupak pri izradi sajta je sledeći:

– zajednički dolazimo do idejnog rešenja za izgled sajta
– materijal nam dostavljate pre početka izrade sajta
– sve vreme rada vi pratite tok razvoja sajta na test serveru
– testiramo sajt zajedno sa Vama i otklanjamo nedostatke
optimizujemo sajt za pretraživače

Kod nas obavljate kompletnu uslugu, ukoliko nemate spreman materijal, mi možemo za Vas napisati tekst za sajt, fotografisati Vaše proizvode, obraditi fotografije, zakupiti domen i obezbediti najkvalitetniji hosting.

Naravno treba reći, osnovi cilj je da povećamo profit naših klijenata.

Veb dizajn

SEO – Optimizacija za pretraživače

Kvalitetan sajt je najbolji način da se izdignete iznad konkurencije i budete primećeni.

  • Svaka stranica/proizvod ima svoj opis i ključne reči
  • Koristimo Google Rich snippets (microdata)
  • SEO-friendly putanje (npr. proizvodi/naziv-proizvoda umesto proizvodi?id=123)

Tehnički deo prepustite nama, Vaše je da s vremena na vreme napišete neki interesantan tekst na sajtu (na primer ukoliko je tema sajta moleraj napišite neke praktične savete, anegdote, česte greske i odgovore na pitanja koje vam Vaši klijenti postavljaju)